macwin Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 http://nothickmanuals.info/doku.php?id=minivmac Med instruktioner! nu behövs inte en gammal mac mer! eller..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iMatte Posted August 24, 2006 Share Posted August 24, 2006 Det där var ju ganska skojigt... Ska omedelbart testas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shiftaltcmd Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Tror ni att det skulle fungera med OS 9 på ett Compact Flash kort. Jag har en Compact Flash läsare som kopplas via Firewire. Skulle slippa begränsningen med långsamma USB 1. Classic / OS9 klarar ju inte av USB 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lundare Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Det där var ju ganska skojigt... Ska omedelbart testas... 390280[/snapback] Här med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
apple4ever Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Tror ni att det skulle fungera med OS 9 på ett Compact Flash kort. Jag har en Compact Flash läsare som kopplas via Firewire.Skulle slippa begränsningen med långsamma USB 1. Classic / OS9 klarar ju inte av USB 2. 480255[/snapback] Jag ser ingen anledning till att det inte skulle fungera! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.