Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Expressen testar MP3-spelare


Pocahontas

Rekommendera Poster

Bara att läsa deras "test" och gråta. Aftonbladet, Expressen och alla andra nyhetstidningars tester är ju skrattretande. Dom har noll koll och det märks :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren
Bara att läsa deras "test" och gråta. Aftonbladet, Expressen och alla andra nyhetstidningars tester är ju skrattretande. Dom har noll koll och det märks :armskeptisk:

391174[/snapback]

 

Det är Prylportalen.se som utfört testerna och jag tyker nog att testresultaten stämmer rätt bra. iPod är inte bäst på marknaden testvinnaren Creative Zen Vison M har nu utsetts till vinnare i ett flertal tester jag läst så nog förtjänar den det! den har faktiskt bäst funktionalitet! Anledningen till att köpa en iPod är inte för att få bäst prestanda på marknaden utan för kulten,utseendet och communityn i kring denna produkt. Den är riktigt bra men egentligen inte bäst om man skall vara ärlig!. Själv äger jag en 20GB iPod utan videomöjlighet som jag köpte i Apple Store i Miami. Mycket nöjd med min men den börjar att bli sliten med sina 2 år på nacken! :oroligoledsen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att jag skrev att dom har noll koll så betyder inte det att jag skrev så för att iPoden inte vann. Ang Prylportalen så är dom lika bakom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...