Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad månde det bliva av denna tösen


Pocahontas

Rekommendera Poster

Påminner om Whitney Houston innan hon knarkade ner sig. Hoppas att denna tjejen har bättre omdöme när hon vuxit upp. Hon lär gå långt i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är osäker på om hon sjunger på riktigt, men gör hon det.. jääääklar viken röst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Judy Garland började väl i den åldern, 13 om jag inte minns fel, hon sjung redan i 3-årsåldern, men slog igenom runt 13

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäkligt bra! Men antingen är det fejkat eller så är ljud/bild-synkroniseringen bedrövlig i filmen. Jag lutar åt det senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eller så är ljud/bild-synkroniseringen bedrövlig i filmen.

388572[/snapback]

Så är det definitivt. Det ser man också senare, när en i juryn snackar. Bilden och ljudet är sååå ur synk. Det tycker jag ofta att det är på YouTube, så detta är inte första gången.

 

Med det sagt, så är det ju ingen garanti för att hon sjöng live i vilket fall som helst. Om hon gjorde det, så var det ett storartat framträdande. Hon har en bra röst, och en del utstrålning (som iofs kan förbättras en hel del med lite träning och som en av domarna sa "change your hair, change your dress and change your shoes").

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det den svenska avundsjukan som hörs?

388589[/snapback]

 

Jo visst, vi önskar alla mer än allt annat att vara elvaåriga flickor med fin sångröst! :tarskratt::skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligen föräldrar, eller gamar som upptäckt ett byte och genast slog klorna i henne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det den svenska avundsjukan som hörs?

388589[/snapback]

Avundsjuka? Var får du det ifrån?

 

Jag skrev väl inget negativt om henne på något sätt, bara att jag inte kan garantera att det inte är singback.

 

Som jag skrev så såg det mysko ut, men att det förmodligen beror på att ljudet och bilden är ur synk, vilket inte är första gången på YouTube. Jag skrev att man tydligt såg att det var ur synk, för det såg man även på när domarna pratade efteråt, att ljud och bild inte synkade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligen föräldrar, eller gamar som upptäckt ett byte och genast slog klorna i henne.

388617[/snapback]

Ja, det är tråkigt om det går för långt. Nu vet jag att det finns barn som älskar att stå i rampljuset, men det måste ändå ske på deas villkor, och inte på skivbolagens eller föräldrarnas, för då finns risken att barnen tröttnar eller hamnar snett. Det finns många exempel på kända artister som hamnat i missbruk, bara för att de har drivits fram för hårt av andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..eller så är det något skivbolag som har gjort sidan. Ska iaf lägga namnet på minnet.

 

Edit:"Site disigned by sm design"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avundsjuka? Var får du det ifrån?

 

Jag skrev väl inget negativt om henne på något sätt, bara att jag inte kan garantera att det inte är singback.

 

Som jag skrev så såg det mysko ut, men att det förmodligen beror på att ljudet och bilden är ur synk, vilket inte är första gången på YouTube. Jag skrev att man tydligt såg att det var ur synk, för det såg man även på när domarna pratade efteråt, att ljud och bild inte synkade.

388650[/snapback]

 

 

Allmänt på alla tidigare inlägg som är negativa.

 

Det är väl kul att någon lyckas ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjejen är ju helgrym!! Men 11 år.... det är VÄLDIGT ungt. Om hon slår, hur ska hon hinna vara barn? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...