Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Medlem #13612


jabba_

Rekommendera Poster

Eftersom så många har presenterat sig så ska väl inte jag vara sämre..

 

Om mig:

Jag heter Staffan är 24 år och datorer är min stora passion. Har precis tagit kandidatexamen i data- och systemvetenskap med inriktning nätverksteknik och datakommunikation. Jag ska under hösten gå ett magisterår för att fördjupa mina kunskaper inom samma inriktning. Den senaste tiden, dvs under sommaren, har jag arbetat som teletekniker/servicetekniker.. Utöver datorer så gör jag det gammla vanliga som alla gör.. handlar, ser på TV, går på bio är med kompisar, festar osv osv.. :rolleyes:

 

MAC-erfarenhet:

Jag är väl mer eller mindre en nybörjare av MAC.. Har precis fått min fina trevliga och mycket snygga Macbook.

Men Macbooken var inte första gången jag kommit i kontakt med Apples datorer.. Redan i början av 1990-talet när min bror köpte en MAC var jag där och grejade och blev väl egentligen lite förälskad redan från början.. :wub:

Men tyvärr gjorde jag som så många andra och hamnade bland PCns värld och det är först nu jag har vågat mig på att köpa en Mac.

 

Vill ni veta något mer om mig eller om ni behöver hjälp med något inom mitt kunskapsområde så fråga på.. =) Jag kommer säkert få användning avera kunskaper..

 

Måste även passa på att säga att detta forumet är riktigt bra och jag är här för att stanna.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen! :)

 

Mycket är likt Mac OS från Windows men det finns vissa smarta och mindre smarta (mest smarta) skillnader så var inte rädd för att fråga om det är något du inte begriper.

 

Nog kan du bidra med något också och det är alltid trevligt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit och du kommer att trivas, det vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen välkommen"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen i gänget :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit, och det är roligt att du har kunskaper att dela med dig av också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen! Det låter som om du blir en som kan tillföra väldigt mycket med tanke på dina kunskaper, men är det något du skulle behöva hjälp med så står vi beredda 24/7! ;):ThumbsUp:B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen!

Mysko, har för mig att jag skrev ett välkommen förr också men nu hittar jag det inte.

Annars får du väl vara välkommen två gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen! och sjukt bra val att välja macbooken :)!

388258[/snapback]

 

Jag är hel nöjd.. kunde inte köpte bättre dator!! =) helt underbar!

Allt i MAC är så gediget...

 

Dessutom blir folk imponerad av designen, det har redan kommit fram tre st främmlingar och sagt att de tycker datorn är snygg.. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...