Redchillicat Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Hej Jag undrar om det är ng som vet vart jag kan köpa billiga program till min nya IMAC? Behöver dels grafiska program som indesign, photoshop, illustrator och quark. Men även final cut pro och words. Om det är ng som har ett gått råd skulle uppskattas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkedge Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Du skulle kunna prova en datorbutik som säljer program, alternativt kolla tillverkarnas hemsidor: Adobe Apple Quark Men det är dyrt, är du säker på att du har pengar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chop Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 Det där är ju rena proffsprogram. Ska du bara ha för hobbybruk kanske du ska dra ner på ambitionsnivån lite om du inte ska ruinera dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redchillicat Posted August 23, 2006 Author Share Posted August 23, 2006 Hej Jag undrar om det är ng som vet vart jag kan köpa billiga program till min nya IMAC? Behöver dels grafiska program som indesign, photoshop, illustrator och quark. Men även final cut pro och words. Om det är ng som har ett gått råd skulle uppskattas. 385458[/snapback] Jag vill veta om det finns lite billigare alternativ än att köpa direkt från leverantör? Typ secondhand??? All information uppskattas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzz Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Jag vet inte om du är student eller ej men tipsar om detta ändå. Misco har upp till 70% på Adobe för studenter. Och det är 50% rabatt på all mjukvara på Apple Store för studenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.