Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Överföra mail


alle112

Rekommendera Poster

Hej nu är det så att jag vill ha all min mail på aim adressen men hur för jag över min reklam/nyhtets brev till den nya mail adressen :S ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen?  :cry:

385426[/snapback]

Svar inom en kvart? Optimist! ;)

 

Vad menar du med "föra över"? Om du menar post du kommer att få i framtiden kontaktar du avsändarna och meddelar din nya adress.

 

Vad menas med "aim" adress?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svar inom en kvart? Optimist!  ;)

 

Vad menar du med "föra över"? Om du menar post du kommer att få i framtiden kontaktar du avsändarna och meddelar din nya adress.

 

Vad menas med "aim" adress?

385591[/snapback]

aim adress alltså min nya mail hos aim:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aim adress alltså min nya mail hos aim:P

386045[/snapback]

Säger mig ingenting.

http://www.google.com/search?client=safari...=UTF-8&oe=UTF-8

 

I vilket fall, du får tala om din nya adress för alla som skickar post till dig, som jag skrev innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aim adress alltså min nya mail hos aim:P

386045[/snapback]

AIM är väl inte e-mail. AOL har e-mail, men det är väl bara för de som har internetabonnemang hos dem. AIM är är AOL's Instant Messenger, dvs chattprogram, vars protokoll också kallas AIM.

 

iChat kan använda AIM-adresser för chatt, och även Apples .Mac-adresser.

Är det en .Mac-adress du har? Har du betalat för det, eller är det bara en provperiod på 60 dagar?

 

Om du bara har det på prov i 60 dagar, så är det ingen idé att du ger den adressen till alla, eftersom det bara kommer att fungera i 60 dagar, sedan kommer alla mail som dina kompisar och andra skickar dit att studsa tillbaks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AIM är väl inte e-mail. AOL har e-mail, men det är väl bara för de som har internetabonnemang hos dem. AIM är är AOL's Instant Messenger, dvs chattprogram, vars protokoll också kallas AIM.

 

iChat kan använda AIM-adresser för chatt, och även Apples .Mac-adresser.

Är det en .Mac-adress du har? Har du betalat för det, eller är det bara en provperiod på 60 dagar?

 

Om du bara har det på prov i 60 dagar, så är det ingen idé att du ger den adressen till alla, eftersom det bara kommer att fungera i 60 dagar, sedan kommer alla mail som dina kompisar och andra skickar dit att studsa tillbaks.

386060[/snapback]

hallå häng me lite AIM har nu mail också haha :P www.aim.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hallå häng me lite AIM har nu mail också haha :P www.aim.com

386068[/snapback]

Oki!

 

Jag har aldrig gillat A**h***s On-Line, så jag kollar aldrig deras sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...