Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Namn


Spynx

Rekommendera Poster

Hej.

 

Jag behöver ett namn som jag ska använda på nätet. Eftersom jag inte vill ge ut så mycket om mig själv så går det inte att heta "Rasmus Wallberg" längre(MacWorld var ett undantag :P).

 

Namnet ska vara från 4-7 tecken långt. Namnet får heller inte börja på något med "i", exempelvis iRasmus eller iDare eller vad som helst.

 

Annars är alla namn välkommna.

 

Tack så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag behöver ett namn som jag ska använda på nätet. Eftersom jag inte vill ge ut så mycket om mig själv så går det inte att heta "Rasmus Wallberg" längre(MacWorld var ett undantag :P).

 

Namnet ska vara från 4-7 tecken långt. Namnet får heller inte börja på något med "i", exempelvis iRasmus eller iDare eller vad som helst.

 

Annars är alla namn välkommna.

 

Tack så mycket!

385351[/snapback]

 

Rasmus på luffen, alltså du skall heta Luffen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp

Ett artistnamn alltså? Vad är det för grejor du skall pyssla med? Är det hemsidor och liknande? Ett artistnamn skall gärna vara mer än några bokstäver, det skall ha något att göra med sammanhanget. Vårt pojkband heter t.ex. casanova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är ju iRasmus faktiskt ganska bra, det syftar ju både på Apple's iProdukter och på den gamle kände teologen Erasmus av Rotterdam ... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vårt pojkband heter t.ex. casanova.

385354[/snapback]

tips på cover: Madness - Our House! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker om att bygga webbplatser, syssla med hårdvara och framför allt lyssna och skapa musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp
Jag tycker om att bygga webbplatser, syssla med hårdvara och framför allt lyssna och skapa musik.

385374[/snapback]

 

Det jag menar är att om man t.ex. pysslar med house-musik så väljer man lämpligen namn som DJ Rhodes, DJ Wurlitzer etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitting Bull

 

Geronimo

 

Crazy Horse

 

Osama Bin Laden

 

... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Namnet ska vara från 4-7 tecken långt. Namnet får heller inte börja på något med "i", exempelvis iRasmus eller iDare eller vad som helst.

385351[/snapback]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sägs om Razz.  ;)

385418[/snapback]

Det ger nog för mycket associationer till Rob 'n' Raz, skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helst inget på R eller P. Bokstäver som jag helst vill att dem ska börja på är T, Y, F och G.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag skapade en av mina karaktärer i wow, valde jag namnet Tophat. Kanske funkar?

Börjar ju på T och ligger i intervallet du nämnde :)

Och ta inte treebeard, det är upptaget ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...