Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dyslektiker program för MAC?


evis_skold

Rekommendera Poster

Hej

Jag undrar om det är någon som känner till om det finns någon version eller alternativ till Spell Right eller stava rätt som är en suveränt rättstavningsprogram för dyslektiker men som tyvärr inte finns för MAC miljö. För mer info om programmen kolla in på www.orbid.se

 

Det jag söker är dels rättstavningsprogram för engelska och svenska för dyslektiker, Word är inte tillräckligt bra!!!

 

För er som är dyslektiker och har behov av ett sådant program som jag söker får ni gärna ringa till orbid och efterfråga varan.. konsumentmakt!

 

med förhoppning att kunna använda min MAC fulltg ut. Vilket jag tyvärr inte kan göra idag.

 

MVh Evis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skickade ett privat meddelande till dig angående detta, så besvara det gärna så fort du kan.

Jag har dessutom kanske mer information, som kan vara intressant. Jag har också varit i kontakt med Acapela Group, och de har inget färdigt program för Mac. De har svenska röster för talsyntes, men de säljs inte färdiga. Man kan däremot som utvecklare köpa ett SDK (Software Development Kit) från dem, och det kostar 45000 + moms, vilket jag inte har råd med.

 

Jag är dock beredd att skriva ett sådant program som du efterlyser, med lite hjälp, då jag inte klarar alla bitarna själv. Mer om detta står i mitt meddelande som jag skickade till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...