Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Airport och Mac OS X

aermartin

Recommended Posts

Fick precis min macbook, jag har inte hunnit installera så mkt förutom iPod mjukvaran o.s.v.

jag har en fråga dock, min airport, jag ser bara namnen på nätverken, inte om dom är låsta..

så nu måste j ag nog sno kabeln från brorsans dator för att koppla upp mig o ladda ner coconoutwifi.

ska det vara så ? eller ska man inte se ett lås före namnet ? ni som har airport vet va jag snackar om, hoppas den är detsamma på alla mac's.

nåja, annars är jag nöjd! låter inget, är inte direkt varm förutom över där var man kopplar in nätagget..

jag ska kalibrera batteriet, och jag tog bara 512ram ska köpa löst och uppgradera själv. är grymt nöjd med den ! och hur snabbt os x fungerar!...

marcushedenstrom

Det ska inte synas några ikoner i Airport-menyn beroende på om näterket är WEPat eller ej. Det märker du när du försöker ansluta.

nej mörkte det, jag är grymt positivt överraskad till snabbheten i OS x.

hur snabbt man stänger av datorn, sätter den i viloläge eller bootar. +

den hittar nätverk grymt snabbt, asså jag är kabelansluten men provade att koppla upp mig till någon i närheten som inte hade lösenord.

varför jag vill veta om det är lösenord eller inte är när man tar med datorn på kafén eller till skolan o.s.v. + domhar gratis internet i parkerna här i stockohlm.

min andra fråga kanske r mer nybörjar inriktad. Meen den har med cocnout att göra. jag laddade ner programmet, 200kb eller något. Jag drog den sen från nerladdningsmappen till applications. Kommer den köra programmet automatiskt nu när jag startar datorn varjegång ?

Gå in i systemhanteraren / konton och välj startobjekt så kan du lägga till programmen som du vill ska starta automatiskt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...