Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Videoklipp från nätet


Andreas Leijon
 Share

Rekommendera Poster

9 minuter sedan, Alix säger:


Är detta spontant eller riggat @lappen71?
 

Ingen aning men är det riggat brukar sanningen till slut komma fram. Men då är hon säkert redan berömd så ingen bryr sig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

 

Om man gillar trummor och metal kan man inte komma förbi Danny Carey. Fantastiskt på alla sätt. Han utnyttjar, liksom Neil Peart, må han vila i frid, sin fysik. Danny är 196 cm lång och synbarligen muskulös. Neil var 193 cm och också han kraftfull. De har, eller hade, det lättare att nå långt. :P 

 

Fast den här videon från Utbildningsradions Trum är dock makalös. Bästa (tillfälliga) tvåmannabandet ever. Morgan Ågren är ingen direkt metaltrummis, men han är i alla fall bäst. När han vill.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, Alix säger:

 

Om man gillar trummor och metal kan man inte komma förbi Danny Carey.

 

Aldrig hört namnet. Men han håller takten perfekt och är rätt i varenda millisekund. Grymt imponerande.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

Om det gillas trummor så kolla:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Nostalgi. Jag spelade schack även på min gamla Atari ST som även gav "muntlig" respons.
"Oops you got me!" ?

Hur nördigt som helst, jag vet.
Knasiga färger på brädet. Brunt och beige är bättre. :nerd:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Vad gör Ken Block under karantänen? Kör full fart i garaget! Småkul är att hans barn är filmcrew.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det mest irriterande, i världen! Helfestligt! :superirriterad:  :skrattaat:
 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
13 timmar sedan, e-snobben säger:

 

För att detta ska vara roligt verkar det som om man måste acceptera att den "normala" utstyrseln som cyklister har, verkligen är normal. Annars förstår man inte när den normala utstyrseln blir onormal..... När jag cyklar har jag vanliga kläder, inte fåntrattspandexneon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Alix säger:

Mamil, heter det, har jag hört. Middle aged men in lycra.

Puckon är ett alternativ. default_laugh.png.5cf4a700daecc5196a2cfb7e1efa8dc1.png 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, e-snobben säger:

Du har uppenbarligen inte tittat särskilt mycket på t ex Tour de France m. fl. cykeltävlingar. 

Ytterst lite. Det är så tråkigt så klockorna stannar. Sen blir jag så trött på detta att det går mode i precis allt. Man "måste" har rätt outfit no matter what...:fane:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 minuter sedan, Axelman säger:

Ytterst lite. Det är så tråkigt så klockorna stannar. Sen blir jag så trött på detta att det går mode i precis allt. Man "måste" har rätt outfit no matter what...:fane:

Mode? Tävlande cyklister har kläderna i ett syfte och dom har sett lika ut sen 50-talet...om inte längre.

Att alla har olika färger och mönster är för att man ska kunna särskilja dom olika stallen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, Alix säger:

Mamil, heter det, har jag hört. Middle aged men in lycra.

Könar du Axelhen???

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 timmar sedan, lappen71 säger:

Mode? Tävlande cyklister har kläderna i ett syfte och dom har sett lika ut sen 50-talet...om inte längre.

Att alla har olika färger och mönster är för att man ska kunna särskilja dom olika stallen.

Tävlingscyklister ja. Var otydlig. "Varenda" träningssnubbe måste se lika ut vilket är bara märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Yezzz!!!

Min uppdatering är på 284.1MB. Vad är din?

 

IMG_5197.thumb.jpg.dca74c9d422a3f7aa97c103e9f21a011.jpg

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 lösta buggar, 20 nya... Plus en ny tjänst man kan köpa. Apple av idag. Men bra att samtal från Saskatchewan inte längre verkar komma från USA! SÅ irriterande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ha ha ha ha ha!!! :hihihi:  :tarskratt: :elaktflin::skrattaat:

 

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Modellflyg för den med plånbok ?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...