Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Videoklipp från nätet


Andreas Leijon
 Share

Rekommendera Poster

Här är det fullt ös:

 

 

Samma låt, många år senare. En helt annan (lugnare) version.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
2 timmar sedan, Alix säger:

 

Så vitt jag vet överlevde näbbmusen. De är oätliga och erfarna katter vet det.

Ville väl bara leka lite. Billjudet i bakgrunden fick mig att fundera på ett alternativt slut, musen flyr ut på vägen och blir mosad av en bil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, Mattiasgbg säger:

Ville väl bara leka lite. Billjudet i bakgrunden fick mig att fundera på ett alternativt slut, musen flyr ut på vägen och blir mosad av en bil.

Leken skedde på en GC-väg med ett stort dike mellan den och vägen. För näbbmusen hade det varit som att springa mellan två taffelberg. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, e-snobben säger:

Nu begriper jag ingenting!

Det var inte den här videon jag postade, vilket säkert flera redan har sett. Det var en video med Tommy Emmanuel. Hur är det möjligt att den här har landat i inlägget? De måste ju ha bytt länkadress på nåt vis, eller vad säger du @Axelman? Du har ju också fått samma video i ditt inlägg.

 

Här är den video jag postade förut en gång till då.

 

Haha! Ja NU är det drag. Trodde du blitt tokig.rofl.gif

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man vill ha antal noter per minut vinner nog Tommy Emanuel. Men jag blir fort trött på honom. Phil kan jag lyssna på hur länge som helst. Han släppte sin första skiva i början på 70-talet och har bara fortsatt. Guldkille! Underbara egna kreationer med djup och känsla. :w00t:

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Phil från 1970 i sitt tidigaste band. Guldlåt!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2019-11-06 på 16:42, Axelman säger:

Trodde du blitt tokig

"Blitt"? Har han inte alltid varit det? :devil: 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Makalös precision mellan två av Sveriges tämligen okända giganter på den internationella scenen. Enhandsvirvlar! Tejpade diskantsträngar! Ett guldkorn ur UR:s produktion. Tror det var 2001.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, Alix säger:

 

Hmm, hur blir det med slask som tränger in och fryser fast över natten? :byrakrat:

Eller lera och smuts som torkar fast? Nej, jag tror inte att däcket ska vara öppet när det sätts i massproduktion. De gör nog så bara i utvecklingsstadiet för att du och jag ska se hur smart det fungerar. Med däcksida tänker jag mig att det bara ser ut som man fått punktering och det är väl inget att visa upp....:hihihi:

Redigerad av Axelman
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, Alix säger:

 

Hmm, hur blir det med slask som tränger in och fryser fast över natten? :byrakrat:

Inga problem, däcket är säkert testat ordentligt en hel sommar på sydfranska motorvägar.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, Alix säger:

Mycket jobb!

Någon har för mycket (fri)tid. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, Alix säger:

https://youtu.be/KFKxlYNfT_o

 

Förklaringen till varför Linux inte har slagit igenom för desktop är överraskande enkel och självklar.

En synnerligen smart och klarsynt person. Skulle absolut kunna använda Linux om det vore mer användarvänligt och inte så himla krångligt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...