Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Videoklipp från nätet


Andreas Leijon
 Share

Rekommendera Poster

13 minuter sedan, lappen71 säger:

Det finns dom som har talang och sen finns det dom som bortom det.

 

 

Ändå vann han inte, kollade jag upp. Kom tvåa. Märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Alix säger:

Ändå vann han inte, kollade jag upp. Kom tvåa. Märkligt.

Min teori är att han som vann sjöng enklare,lättförståerligare,trallvänlig musik. Musik som går hem hos den stora massan.

Alejandro Aranda har en mer unik stil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, lappen71 säger:

Min teori är att han som vann sjöng enklare,lättförståerligare,trallvänlig musik. Musik som går hem hos den stora massan.

Alejandro Aranda har en mer unik stil.

Ja, man får väl kalla det indie, kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Alix säger:

Ja, man får väl kalla det indie, kanske.

Apple kallar det för Alternativ. Hittade hans album på Apple Musik och måste säga att det är en komplex musik :) 

 

https://music.apple.com/se/album/exit-form/1487573898

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjölk och Coca cola är ingen bra blandning

 

 

Redigerad av Pocahontas
  • Förvirrad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Peter Forsberg är en av få som är med i Triple Gold Club*. Och därtill dubbelt upp! :respekt:

 

 

*Har vunnit OS, VM och Stanley Cup två gånger vardera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En väldigt bra genomgång av vad som är möjligt med Mac mini 2018 och visuellt mycket tilltalande. Jag dreglar!

Den modulära egenskapen ska bli väldigt fint att ha igen, dvs möjligheten att byta en del när den går sönder eller när jag hittat något bättre. Den där 5k-skärmen blir det nog ingen av utan nöjer mig med 4k. En trackpad blir det däremot troligtvis därför att jag blivit van vid allt som är möjligt med den. Tangentbord i svart/mörkt ser tjusigt ut. ?

Snart, om en månad eller två... impatient.gif

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-01-28 på 14:02, Alix säger:

 

Måste ses...

Jag misstänker att det är fejk. Reaktionen och att man "glömmer" en klocka i ett bankfack i så många år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

29 minuter sedan, mikaellq säger:

En väldigt bra genomgång av vad som är möjligt med Mac mini 2018 och visuellt mycket tilltalande. Jag dreglar!

Den modulära egenskapen ska bli väldigt fint att ha igen, dvs möjligheten att byta en del när den går sönder eller när jag hittat något bättre. Den där 5k-skärmen blir det nog ingen av utan nöjer mig med 4k. En trackpad blir det däremot troligtvis därför att jag blivit van vid allt som är möjligt med den. Tangentbord i svart/mörkt ser tjusigt ut. ?

Snart, om en månad eller två... impatient.gif

 

 

Byta? Du kan inte byta något förutom RAM-minnet och när går sådana sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

48 minuter sedan, lappen71 säger:

Byta? Du kan inte byta något förutom RAM-minnet och när går sådana sönder.

Jag menade dator, skärm, tangentbord och mus/trackpad är separata. Självklart blir det 16GB RAM och 256GB lagring (mindre självklart)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-01-02 på 17:43, lappen71 säger:

Det finns dom som har talang och sen finns det dom som bortom det.

 

 

Wow! :tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 timmar sedan, lappen71 säger:

Jag misstänker att det är fejk. Reaktionen och att man "glömmer" en klocka i ett bankfack i så många år.

Varför skulle det vara fejk?  Han tyckte den var för fin för att användas. Att han slänger sig är ju bara en kul grej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

31 minuter sedan, Axelman säger:

Varför skulle det vara fejk?  Han tyckte den var för fin för att användas. Att han slänger sig är ju bara en kul grej.

Jag skrev inte ATT det är utan jag misstänker det. Läste på andra sidor där fler ifrågasatte reaktionen. Ser inte inte ut att vara en spontan reaktion utan regisserad. Antic roadshow har tidigare blivit ifrågasatt på äkthet i sina inslag. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

38 minuter sedan, lappen71 säger:

Jag skrev inte ATT det är utan jag misstänker det. Läste på andra sidor där fler ifrågasatte reaktionen. Ser inte inte ut att vara en spontan reaktion utan regisserad. Antic roadshow har tidigare blivit ifrågasatt på äkthet i sina inslag. 

Det är garanterat trams att han slänger sig. Om det är något han gör i stunden, nåt AR vill eller att han har föreslagit det innan, kvittar för mig. Det är bara lustigt och passar den mumifierade hippien bra. 

rofl.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

???

 

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2020-01-05 på 17:08, Pocahontas säger:

Mjölk och Coca cola är ingen bra blandning

 

 

Inte öl+yoghurt heller. Mina kompisar skulle ge mig en femma var om jag drack ett glas 50/50. Gjorde det men fick inga pengar ens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så kommer jag inte att göra, lägga till så många externa GPU, troligtvis inte ens EN, men det är otroligt inspirerande att se. De där 32GB RAM blir det nog ändå fast inte från Apple, och kanske kanske en fräsigare 5k LG monitor som den i videon.  :nerd:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Blue Ball Machine. :nerd:

3545b1d6bdaa9077582dcff6dff82999.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...