Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

kan man spela in på de nya iPodsen?


lilabee

Rekommendera Poster

hej,

 

Någon som vet om man kan spela in på de nya ipodsen än? Jag hörde för ett tag sedan att det skulle vara på väg, men i affären vet de inget än. Jag behöver en inspelningsbar mp3, men tvekar att köpa begagnad elektronik. Annars fanns det väl en adapter till typ ipod mini?

 

MVH

Lilabee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen hit.

 

 

Vet inte om jag uppfattar din fråga rätt, men det har alltid gått att spela in på iPod med en liten mikrofon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan, och tack!

 

Det jag menade var, att till de nya ipodsen (5G eller vad de kallas) lär inte de mikrofoner som finns fungera, det är ett nytt sorts system, fattade jag det som. Men jag har hört att man spela in på de äldre modellerna med en mick, och jag trodde att det skulle komma nya till de nya modellerna. Men kanske inte ännu?

 

MVH

Lilabee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Kolla in:

http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage...oduct_Id=277661

och

http://www.xtrememac.com/audio/earphones_r...s/micromemo.php

 

Belkins variant ska gå att ladda samtidigt som man spelar in vilket kan vara bra då de drar himla mycket batteri när hårdisken snurrar så mycket.

Har tyvärr bara hittat xtrememacs variant till salu i Sverige än så länge.

Den som väntar ett år på något gott väntar rätt så länge. . .

 

Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt belkins från usa nu och väntar med spänning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Johan och tack för tipset!

 

Nu har jag tyvärr gått och köpt en annan mp3, jag hade inte tid att vänta, jag behövde en inspelningsbar rätt snabbt för att kunna börja mitt projekt..

Men attans, vad synd, ipoden hade nog fungerat bättre med min ibook, de är väl anpassade till varandra. den jag köpte (iriver) e OK, men man kan inte använda deras programvara utan måste dra o droppa o ha sig.. Men den spelar in med mkt bra ljud så det får gå!

Tack igen!

Vänliga hälsningar

Lilabee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...