Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hotmail och Safari?


tore_musik

Rekommendera Poster

vad är det för fel... kommer inte in på hotmailen från safari... kör 10.4.6...? någon??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du... jag har ingen aning, för för mig fungerar Safari + Hotmail. :)

Det du kan prova är Firefox. Jag har bytt till Firefox för den fungerar bättre mot min internetbank.

I samband med det upptäckte jag att den fungerar bättre mot många andra sidor också, så det är numera min standardläsare för webben på min MacBook med Tiger 10.4.6.

 

Det kan vara någon säkerhetsinställning i Safari som man behöver laborera med, jag vet inte. Men prova Firefox iaf. :)

 

Hälsar Raphael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag råkade ut för samma sak när jag skulle kolla mitt sällan använda @home.se konto:

 

Med Safari kan jag inte logga in, det händer liksom ingenting när jag har tryckt på inloggningsknappen på Home's hemsida.

 

Provade istället med Firefox, och då fungerade det precis som det skulle.

 

Konstigt! Jag tror också att det någonting med säkerhetsinställningar att göra, men vad? Någon som har något bra förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är det för fel... kommer inte in på hotmailen från safari... kör 10.4.6...? någon??

384384[/snapback]

 

Hade också problem förut med Safari och Hotmail, men nu fungerar det igen. Tror att det är tack vare 10.4.7...

(Har för mig att det finns fler trådar om detta eftersom det var många som hade problem under 10.4.6. Jag ska köra en sökning.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har också haft det problemet med safari, fast det började fungera igen denhär veckan utan att jag gjort något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...