Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPod som hårdisk har hängt sig!


Jerry

Rekommendera Poster

Har ett gäng bilder på min iPod som jag försöker dra ut, men så fort jag går in i

mappen med bilder så hänger den sig, fårresetta den för att få liv i den igen.. nåt skumt ljud blir det i ipoden med.

 

Vad finns det för options?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett gäng bilder på min iPod som jag försöker dra ut, men så fort jag går in i

mappen med bilder så hänger den sig, fårresetta den för att få liv i den igen.. nåt skumt ljud blir det i ipoden med.

 

Vad finns det för options?

384222[/snapback]

Min iPod "dog" för ett tag sen. Var i kontakt med mitt försäkringsbolag nu i veckan ang. ny iPod via drulleförsäkringen på min hemförsäkring.

 

Tog fram min iPod som legat vilande sen den "dog", gav den en "spark i röven" (slog ihop den hårt mellan händerna) efter den kommit igång efter uppstart men stannat på första låten.

 

Nu funkar den igen!

 

Köpte min iPod nov -04 så den är ju inte jättegammal.

 

Känner du att det är "nödvändigt" utan att riskera nåt så ge den en j-a smäll, t ex klappa ihop händerna med iPoden imellan som jag gjorde.

Om det inte funkar så får du inte stämma mig, men det funkade på min iPod iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ladda ner podutil töm iPoden och backa upp innehållet. Återställ den till fabriksinställningar och uppdatera den.

 

Detta funkade för mig

 

cjl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ladda ner podutil  töm iPoden och backa upp innehållet. Återställ den till fabriksinställningar och uppdatera den.

 

Detta funkade för mig

 

cjl

388245[/snapback]

Det är bra, men hjälper inte mkt om läsarmarna till hårddisken börjat kärva.

 

Tycker PodUtil verkar lite krånglig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...