Jump to content
Just nu i M3-nätverket

skärm till mac mini

bach

Recommended Posts

Det har ju pratats en del om att Mac minin (G4) inte alltid orkar med att driva alla skärmar. Är det därför klokt att välja en skärm med egen strömförsörjning?

Jag letar 19' plattskärm i budgetklassen; vilka är era favoriter?

Det har ju pratats en del om att Mac minin (G4) inte alltid orkar med att driva alla skärmar. Är det därför klokt att välja en skärm med egen strömförsörjning?

383815[/snapback]

Alla skärmar har egen strömförjning. Problemet är nog snarare begränsningar i antalet upplösningar i Macen.

Hyundai L90D+ gillar jag. Det är den bästa av en handfull LCD-modeller (av andra fabrikat) vi har här på jobbet.

http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pa...odID=5010090385

383815[/snapback]

Alla skärmar har egen strömförsörjning så problemet sitter inte där. Snarare är det nog att signalen ut från minin är låg så att skärmen inte kan tolka den och göra en bild av den, vilka skärmar som funkar bra och dåligt här vågar jag däremot inte yttra mig om.

Hej,

Jag har en LG L1930BQ som jag är kanon nöjd :D med inga problem med bilden överhuvudtaget. Jag har den kopplad via DVI.

Finns att köpa på www.hemkom.se för 2995:-

post-9180-1155291449_thumb.jpg

// H

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...