Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

skärm till mac mini


bach

Rekommendera Poster

Det har ju pratats en del om att Mac minin (G4) inte alltid orkar med att driva alla skärmar. Är det därför klokt att välja en skärm med egen strömförsörjning?

Jag letar 19' plattskärm i budgetklassen; vilka är era favoriter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har ju pratats en del om att Mac minin (G4) inte alltid orkar med att driva alla skärmar. Är det därför klokt att välja en skärm med egen strömförsörjning?

Jag letar 19' plattskärm i budgetklassen; vilka är era favoriter?

383815[/snapback]

Alla skärmar har egen strömförjning. Problemet är nog snarare begränsningar i antalet upplösningar i Macen.

 

Hyundai L90D+ gillar jag. Det är den bästa av en handfull LCD-modeller (av andra fabrikat) vi har här på jobbet.

http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pa...odID=5010090385

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har ju pratats en del om att Mac minin (G4) inte alltid orkar med att driva alla skärmar. Är det därför klokt att välja en skärm med egen strömförsörjning?

Jag letar 19' plattskärm i budgetklassen; vilka är era favoriter?

383815[/snapback]

 

Alla skärmar har egen strömförsörjning så problemet sitter inte där. Snarare är det nog att signalen ut från minin är låg så att skärmen inte kan tolka den och göra en bild av den, vilka skärmar som funkar bra och dåligt här vågar jag däremot inte yttra mig om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag har en LG L1930BQ som jag är kanon nöjd :D med inga problem med bilden överhuvudtaget. Jag har den kopplad via DVI.

Finns att köpa på www.hemkom.se för 2995:-

 

post-9180-1155291449_thumb.jpg

 

// H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...