Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Audium X, vit text när jag skriver

hexadecimal

Recommended Posts

hexadecimal

Så helt plötsligt så har jag vit text när jag skriver i skrivrutan, och vit bakgrund, vilket jag hade innan också.... har försökt ändra, installera om audium men NEEEEJ... några tips? hur får man bort Audium TOTALT så att alla skins och alla inställningar försvinner?

Någon?

daniel_hejhopp

Jag har inte adium, men jag tror att du kan välja färg och liknanade på texten om du trycker äpple+t.

hm vet inget men vare nån gång upptäckte en slags bugg efter att meckat me inställningar för visning av den andres färg och teckensnitt.. tror jag. fixade tebax det o funkar nu för mig.. :P kanske testa ?

hexadecimal
Så helt plötsligt så har jag vit text när jag skriver i skrivrutan, och vit bakgrund, vilket jag hade innan också.... har försökt ändra, installera om audium men NEEEEJ... några tips? hur får man bort Audium TOTALT så att alla skins och alla inställningar försvinner?

Någon?

382998[/snapback]

Har redan gjort det och satt den till svart

hexadecimal
hm vet inget men vare nån gång upptäckte en slags bugg efter att meckat me inställningar för visning av den andres färg och teckensnitt.. tror jag. fixade tebax det o funkar nu för mig.. :P kanske testa ?

383002[/snapback]

har inte ändrat någonting jag vill ta bort hela audium för det lär vara enda sättet, om man bara skriver över så har man ju samma skins o settings än då

nej behöver du inte göra, irrelevant. fast skulle du göra det så har du ju ändå kvar alla skins o sånt.. såvida du ej tar bort Adium från Bibliotek/Applications Support

men testa att ta bort com.adiumX.adiumX.plist från Bibliotek/Preferences........ kan väl lösa antagligen, men förlorar du ju dina inställningar :unsure: skriv ner ALLA dina inställningar du har först i så fall för att ändra tebax det :) fast det löser inte garanterat. kanske.

hexadecimal
nej behöver du inte göra, irrelevant. fast skulle du göra det så har du ju ändå kvar alla skins o sånt.. såvida du ej tar bort Adium från Bibliotek/Applications Support

men testa att ta bort com.adiumX.adiumX.plist från Bibliotek/Preferences........ kan väl lösa antagligen, men förlorar du ju dina inställningar :unsure: skriv ner ALLA dina inställningar du har först i så fall för att ändra tebax det :) fast det löser inte garanterat. kanske.

383010[/snapback]

ska göra det, men var ligger ens skins? vill spara dem

eller nej gör inte det, testa istället ta bort Formatting.plist från ~/Bibliotek/Application Support/Adium 2.0/Users/Default/ kanske hjälper

kollade det på deras sida....... bugg #3413

hoppas inte är försen ;) sry

hexadecimal
eller nej gör inte det, testa istället ta bort Formatting.plist från ~/Bibliotek/Application Support/Adium 2.0/Users/Default/ kanske hjälper

kollade det på deras sida....... bugg #3413

hoppas inte är försen ;) sry

383016[/snapback]

Gött där idude, blåste hela skiten, både preferences och application support =) hehe tack för hjälpen

vah ? skall inte ta bort nåt förutom Formatting.plist från application support skrev ja ;) nästan allt sparas där.. nästan. men fick du rätt på de nu då ? =P btw.. va menar du exakt me "blåste" ?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...