Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

WWDC Live!


Simon Grabiec

Rekommendera Poster

  • Svars 121
  • Created
  • Senaste svar

Nu är svenska Applestore öppet. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vill fylla upp minnesplatserna direkt.... ta nytt pantbrev på huset först. :w00t:

 

post-113-1154980553.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maxade lite ^_^

men snålade på AppleCare ^_^

 

post-113-1154981323_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

National Mac

Varför kommer igen video stream ??? eller har någon hittat länken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm, mjah kommer la såsmåningom :D

 

förresten ber om ursäkt för en korkad fråga menmen.. om man köper leoparden efter att det släppts, måste man då flytta över/synkronisera alla filer o sånt man har i tigern till leoparden ? så var det väl i windows vill jag gärna minnas xD

 

men.. inget om macbook rev b :'/

 

menmen vänta.. svenska applestore är ju inte alls öppet :o "We'll be back soon."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menmen vänta.. svenska applestore är ju inte alls öppet :o "We'll be back soon."

382366[/snapback]

Jodå, kolla in denna länk Applestore

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm, mjah kommer la såsmåningom :D

 

förresten ber om ursäkt för en korkad fråga menmen.. om man köper leoparden efter att det släppts, måste man då flytta över/synkronisera alla filer o sånt man har i tigern till leoparden ? så var det väl i windows vill jag gärna minnas xD

 

men.. inget om macbook rev b :'/

 

menmen vänta.. svenska applestore är ju inte alls öppet :o "We'll be back soon."

382366[/snapback]

 

Nä, det ska bara vara å installera. Jag väntar också på att MacBook rev B ska släppas, nån som hört nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, kolla in denna länk Applestore

382373[/snapback]

 

hm, mja testade tömma cache o nu funkar det iallafall :) thx iaf

 

Nä, det ska bara vara å installera. Jag väntar också på att MacBook rev B ska släppas, nån som hört nåt?

382377[/snapback]

 

soft ! :w00t: så det var ju typiskt macintosh att allt funka direkt xD vielen dank på dej =P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kommer nya Leopard ut ? någon som vet ?

382397[/snapback]

 

Våren 2007! Btw, någon som beställt MacPro än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som knappt kan se keynoten? Kan se den i några minuter, sen börjar den buffra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Är det bara jag som knappt kan se keynoten? Kan se den i några minuter, sen börjar den buffra.

382407[/snapback]

 

Samma problem här. Gissningsvis överbelastning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag började göra Texas no bean Chili redan 14.30 i eftermiddags inför Keynoten. Tar cirka 3 timmar för den att bli riktig bra. Kylen full med Norrlands Guld. Fem man - fem bärbara och 50" bildskärm för att se keynoten.

 

Svårt att förklara för tjejen varför man sitter och följer en "textchat" och jublar när det står Mac Pro på skärmen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som knappt kan se keynoten? Kan se den i några minuter, sen börjar den buffra.

382407[/snapback]

Jag ser den inte alls:

wwdcfel.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jonatan Lindström

Uj, steve verkar vara tillbaka på sin luftdiet, han har blivit riktigt mager. Tror ni hans hälsa har något att göra med att han lät andra visa saker av den typ han vanligtvis brukar ta själv?

 

Spaces är ett bra tillskott men om man nu ksa få det att läta som om man uppfunnit konceptet kan man väl se till att göra funktionen à la Apple. Gratisalternativet Desktop manager gör det snyggare.

 

Hur många dagar tills "One more thing special event"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Hur många dagar tills "One more thing special event"?

382451[/snapback]

 

Iaf 37 dagar till Apple Expo i Paris. (snabb huvudräkning)

 

I övrigt längtar jag nu grymt efter Leopard. Förskjuten ett par månader, men det får man väl ta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Jag började göra Texas no bean Chili redan 14.30 i eftermiddags inför Keynoten. Tar cirka 3 timmar för den att bli riktig bra. Kylen full med Norrlands Guld. Fem man - fem bärbara och 50" bildskärm för att se keynoten.

382429[/snapback]

 

Låter som årets stora sammankomst. Julafton – gå och göm dig. :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Är det bara jag som knappt kan se keynoten? Kan se den i några minuter, sen börjar den buffra.

382407[/snapback]

 

Troligtvis. Jag kunde se nästan hela i ett stycke omkring midnatt, bordsett från början när mitt bredband tvärdog två gånger. Starta om modemet... kan fan göra ett script för det snart <_<<_<<_< .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...