Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

istat pro 3.0


KelloG

Rekommendera Poster

På förra versionen kunde jag se både lokala och externa IP-numret, men icke så nu! Nu syns bara lokal!!!

381232[/snapback]

I den liggande layouten av denna wiget så visas bar den lokala adressen, men den kan visas stående som förut. Välj fliken "Skins" i inställningarna för denna widget. Där klickar du sedan på popupmeny till höger om "Style" och väljer "Tall" istället för "Wide".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den klarar fortfarande inte av att visa varvtalet för fläktarna i min PB, så jag håller mig till istat nano. Mindre och snyggare, och den är också just uppdaterad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I den liggande layouten av denna wiget så visas bar den lokala adressen, men den kan visas stående som förut. Välj fliken "Skins" i inställningarna för denna widget. Där klickar du sedan på popupmeny till höger om "Style" och väljer "Tall" istället för "Wide".

381237[/snapback]

 

Inte hjälpte det inte! Men jag installerade istat nano, och den ser även externa IP:n

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt! Den syns i alla fall hos mig.

post-238-1154723465_thumb.png

 

Ahh! Jag har valt att visa "Advanced" under nätverk också. När jag valde "Simple" så visades inte den externa IP-adressen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att klicka på pluset, Balooba.

Det är tredje knappen från vänster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att klicka på pluset, Balooba.

Det är tredje knappen från vänster.

381258[/snapback]

 

Jag har färgskärm på min mac, så jag antar att du menar den gröna, och ja, den har jag klickat på flera gånger, jag har klickat på den röda för att sen i inställningarna aktiver advanced igen, men icke!

Nanon funkar däremot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt! Den syns i alla fall hos mig.

post-238-1154723465_thumb.png

 

Ahh! Jag har valt att visa "Advanced" under nätverk också. När jag valde "Simple" så visades inte den externa IP-adressen.

381252[/snapback]

Jag ser då det externa även fast jag kör Wide :D

 

post-7247-1154766862.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser då det externa även fast jag kör Wide :D

381385[/snapback]

Jepp! Jag hade fel! :blushing:

Den syns faktiskt i både "Wide" och "Tall". Det var bara inställningen Simple/Advanced som hade betydelse. :ThumbsUp: till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...