KelloG Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Har kommit en uppdatering på istat med nya skin! Och nu kan den läsa intels processor temp också! Du hittar den här! http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/27037 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Har kommit en uppdatering på istat med nya skin!Och nu kan den läsa intels processor temp också! Du hittar den här! http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/27037 381186[/snapback] På förra versionen kunde jag se både lokala och externa IP-numret, men icke så nu! Nu syns bara lokal!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mizhou Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 På förra versionen kunde jag se både lokala och externa IP-numret, men icke så nu! Nu syns bara lokal!!! 381232[/snapback] I den liggande layouten av denna wiget så visas bar den lokala adressen, men den kan visas stående som förut. Välj fliken "Skins" i inställningarna för denna widget. Där klickar du sedan på popupmeny till höger om "Style" och väljer "Tall" istället för "Wide". Link to comment Share on other sites More sharing options...
NisseO Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Den klarar fortfarande inte av att visa varvtalet för fläktarna i min PB, så jag håller mig till istat nano. Mindre och snyggare, och den är också just uppdaterad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 I den liggande layouten av denna wiget så visas bar den lokala adressen, men den kan visas stående som förut. Välj fliken "Skins" i inställningarna för denna widget. Där klickar du sedan på popupmeny till höger om "Style" och väljer "Tall" istället för "Wide". 381237[/snapback] Inte hjälpte det inte! Men jag installerade istat nano, och den ser även externa IP:n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mizhou Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Konstigt! Den syns i alla fall hos mig. Ahh! Jag har valt att visa "Advanced" under nätverk också. När jag valde "Simple" så visades inte den externa IP-adressen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Jag kör advanced, men det hjälper inte ens efter att jag skiftat mellan simple och advanced! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NisseO Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Prova att klicka på pluset, Balooba. Det är tredje knappen från vänster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balooba Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 Prova att klicka på pluset, Balooba. Det är tredje knappen från vänster. 381258[/snapback] Jag har färgskärm på min mac, så jag antar att du menar den gröna, och ja, den har jag klickat på flera gånger, jag har klickat på den röda för att sen i inställningarna aktiver advanced igen, men icke! Nanon funkar däremot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scratchen Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Konstigt! Den syns i alla fall hos mig. Ahh! Jag har valt att visa "Advanced" under nätverk också. När jag valde "Simple" så visades inte den externa IP-adressen. 381252[/snapback] Jag ser då det externa även fast jag kör Wide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mizhou Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 Jag ser då det externa även fast jag kör Wide 381385[/snapback] Jepp! Jag hade fel! Den syns faktiskt i både "Wide" och "Tall". Det var bara inställningen Simple/Advanced som hade betydelse. till dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.