Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple iChat Mobile Cell phone


Funk Monks

Rekommendera Poster

Stämmer, det är en fake.

Film som bevisar att det är en fake.

380795[/snapback]

Synd. Jag gillade kvaliteten på bildskärmen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd. Annars tyckte jag att den ovala designen var ganska snygg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple kommer inte att släppa en telefon....någonsin!!!! sluta upp med att sprida det här fåniga ryktet, det har funnits på nätet sen början av 2000-talet och det är lika osant idag som då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple kommer inte att släppa en telefon....någonsin!!!! sluta upp med att sprida det här fåniga ryktet, det har funnits på nätet sen början av 2000-talet och det är lika osant idag som då.

381065[/snapback]

 

 

är du helt säker på det? jag kom ihåg att när steve jobs utalade sig om att apple inte kommer att satsa på multimedia spelare som kan spela videor mm.. några år senare så kom ipod video ut ^_^

 

jag tror att dem kommer att släppa en egen uppföljare till Motorola E790.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telefonin går ju redan via internet till en del, och kan skicka & ta emot SMS, MMS, osv.

Den har ett ynkligt litet "tangentbord" och skärm men levererar redan så mycket att den lika gärna kan vara en dator också, varför jag tror att det bara är en tidsfråga innan inte bara Apple utan även HP, Dell och alla de andra kommer att bygga dator-telefoner.

 

Problemet är väl egentligen bara att ett ordentligt tangentbord är så skrymmande, telefonens största brist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple kommer inte att släppa en telefon....någonsin!!!! sluta upp med att sprida det här fåniga ryktet, det har funnits på nätet sen början av 2000-talet och det är lika osant idag som då.

381065[/snapback]

 

Oj då, har du personliga intressen i att det inte kommer en lur eller varför så stött. Kan hända att det aldrig någonsin kommer en iPhone eller vad den skulle kunna kallas, men om vi inte skulle spekulera, drömma och fantisera om nästa upplaga av iPods och iMacs vad skulle vi då göra här på forumet? Bara snacka skit och hjälpa varanda att lösa macproblem kan ju vara trevligt, men jag gillar rykten. Så ta och häll i dig en öl nu och bli lite glad och fantisera med oss andra, det är nog bara nyttigt för dig! :ThumbsUp:B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj då, har du personliga intressen i att det inte kommer en lur eller varför så stött. Kan hända att det aldrig någonsin kommer en iPhone eller vad den skulle kunna kallas, men om vi inte skulle spekulera, drömma och fantisera om nästa upplaga av iPods och iMacs vad skulle vi då göra här på forumet? Bara snacka skit och hjälpa varanda att lösa macproblem kan ju vara trevligt, men jag gillar rykten. Så ta och häll i dig en öl nu och bli lite glad och fantisera med oss andra, det är nog bara nyttigt för dig!  :ThumbsUp:  B)

381396[/snapback]

Och tänk om dom nu släpper en telefon, vem har gjort bort sig då ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och tänk om dom nu släpper en telefon, vem har gjort bort sig då ^_^

381439[/snapback]

 

Osvuret är bäst... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...