Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Firmware updatera


Tarok

Rekommendera Poster

Hejsn

 

När man har laddat hem Firmware updateraren 1.0.1 för Mac Mini skall man installera updateraren innan man stänger av datorn och startar om Mac Mini, kanske en dum fråga men jag har laäst att det kan gå åt H-te om man strular till det med Firmwareupdateringar och sen kan man slänga datorn ock köpa nytt, är min rädsla befogad.

 

Mvh

Uffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För de allra flesta, läs alla utom några få, fungerar det precis så som det är tänkt, så kör på du!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur då Firmware-uppdateringar? Uppåtäcks inte de vid PROGRAMUPPDATERINGAR som man kan köra (auto el. Manuellt)? Det kan väl inte avse TIGER-uppdat? Tacksam för svar/tips!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
om man strular till det med Firmwareupdateringar och sen kan man slänga datorn ock köpa nytt, är min rädsla befogad.

379582[/snapback]

 

Ja om det blir fel är det åt helvete. Se till att följa instruktionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur då Firmware-uppdateringar? Uppåtäcks inte de vid PROGRAMUPPDATERINGAR som man kan köra (auto el. Manuellt)? Det kan väl inte avse TIGER-uppdat? Tacksam för svar/tips!

380927[/snapback]

 

Nix, fick tanka newr 1.0.1 uppdateringhen själv för OSX uppdaterade sket i den och laddade hem den som är före 1.0.1

Har en tråd ang. detta här för jag hade problem med bootcamp som behöver senaste firmware

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...