gopher Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Hej! Har ett litet problem, när jag arbetar i osx så är ljudet som det ska (bara från högtalarna), men när jag switchar till xp (bootcamp) så kommer där ljud både från högtalarna och Minin. Har kollat i inställningar men hittar tyvärr inget fel. Sen får jag inte min mikrofon att funka iheller i xp. Lite dumt kanske att ställa frågan här, men jag hittar inget bättre forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
migsjälv Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Jag har samma problem. I Winndows ljuder det samtidigt ur hörlurarna och högtalarna och micken fungerar inte. Jag är övertygad om att det handlar om drivrrutiner som inte är 100%-iga. Jag har heller inte letat drivrutiner... det kanske finns ngn duktig typ som haft samma problem och fixat det Men som sagt, jag har inte kollat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob.bohem Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 En ny värld av problem öppnar sig med ms Windows under huven.. Ledsen för OT, men Windows och drivrutiner är ett ständigt aber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.