Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Pricking skärm


Cloaken

Rekommendera Poster

Så fort supporten öppnar i morgon klockan 13 ringer jag och säger som det är. Hade gärna sluppit allt det här men nu har jag ju iaf rätt..

378286[/snapback]

 

 

Hur gick det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Powermill (som har hand om LG skärmar i Sverige (efter 45 minuter i telefonkö hos Datorbutiken + ett samtal till powermill så fick jag veta att jag kunde göra hela felanmälan på nätet..)) tog hand om min skärm i slutet av Juli, och kollar jag "statusen" på powermills hemsida så står det:

 

Status: Väntar på del

Felanmälan: Utbytes service (insick pga felbeskrivning) Stö (det slutar bara där..)

Debiteringskonto: Garanti - tillverkare betalar

Skickad vidare: Nej

 

Och under händelser så står det:

Väntar del 2006-08-04 HSD190ME12-A11 ordered from Lg paneler

 

Som jag ser det så kommer jag antingen få en helt ny skärm eller så byter dom ut något på skärmen, jag är osäker.. men det verkar ha stått still sedan 4/8.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

artopaakkonen

Kan man inte peta sönder några pixlar om man råkar vara olycklig och på det sättet få det att gå på garantin? :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Sådär, nu verkar min skärm vara på väg..den 1 September skickades skärmen och förhoppningsvis har jag den snart i min ägo. Men vet jag fortfarande inte om jag har fått en ny skärm eller om dom har lagat den "gamla".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltid massa snack om pixlar. Har man inte öppet köp, så man bara kan säga, jag ändrade mig, här får ni tillbaka skärmen? Jag köpte en skärm en gång, som det t.o.m. var fel på, en CRT, jag sa att det är fel på den, men det är inte jag som orsakat det, så jag vill helt enkelt lämna tillbaka den: och tog mina pengar och åkte hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltid massa snack om pixlar. Har man inte öppet köp, så man bara kan säga, jag ändrade mig, här får ni tillbaka skärmen? Jag köpte en skärm en gång, som det t.o.m. var fel på, en CRT, jag sa att det är fel på den, men det är inte jag som orsakat det, så jag vill helt enkelt lämna tillbaka den: och tog mina pengar och åkte hem.

395679[/snapback]

 

Det var i stortt sätt det jag tänkte göra med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...