Hunter_78 Postad 2 augusti, 2006 Share Postad 2 augusti, 2006 Så fort supporten öppnar i morgon klockan 13 ringer jag och säger som det är. Hade gärna sluppit allt det här men nu har jag ju iaf rätt.. 378286[/snapback] Hur gick det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cloaken Postad 23 augusti, 2006 Författare Share Postad 23 augusti, 2006 Powermill (som har hand om LG skärmar i Sverige (efter 45 minuter i telefonkö hos Datorbutiken + ett samtal till powermill så fick jag veta att jag kunde göra hela felanmälan på nätet..)) tog hand om min skärm i slutet av Juli, och kollar jag "statusen" på powermills hemsida så står det: Status: Väntar på del Felanmälan: Utbytes service (insick pga felbeskrivning) Stö (det slutar bara där..) Debiteringskonto: Garanti - tillverkare betalar Skickad vidare: Nej Och under händelser så står det: Väntar del 2006-08-04 HSD190ME12-A11 ordered from Lg paneler Som jag ser det så kommer jag antingen få en helt ny skärm eller så byter dom ut något på skärmen, jag är osäker.. men det verkar ha stått still sedan 4/8. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
artopaakkonen Postad 23 augusti, 2006 Share Postad 23 augusti, 2006 Kan man inte peta sönder några pixlar om man råkar vara olycklig och på det sättet få det att gå på garantin? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cloaken Postad 4 september, 2006 Författare Share Postad 4 september, 2006 Sådär, nu verkar min skärm vara på väg..den 1 September skickades skärmen och förhoppningsvis har jag den snart i min ägo. Men vet jag fortfarande inte om jag har fått en ny skärm eller om dom har lagat den "gamla". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cloaken Postad 5 september, 2006 Författare Share Postad 5 september, 2006 Sådär, då har jag äntligen fått min nya skärm.. hoppas att skärm-äventyret är slut nu... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrange Postad 5 september, 2006 Share Postad 5 september, 2006 Det är alltid massa snack om pixlar. Har man inte öppet köp, så man bara kan säga, jag ändrade mig, här får ni tillbaka skärmen? Jag köpte en skärm en gång, som det t.o.m. var fel på, en CRT, jag sa att det är fel på den, men det är inte jag som orsakat det, så jag vill helt enkelt lämna tillbaka den: och tog mina pengar och åkte hem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cloaken Postad 5 september, 2006 Författare Share Postad 5 september, 2006 Det är alltid massa snack om pixlar. Har man inte öppet köp, så man bara kan säga, jag ändrade mig, här får ni tillbaka skärmen? Jag köpte en skärm en gång, som det t.o.m. var fel på, en CRT, jag sa att det är fel på den, men det är inte jag som orsakat det, så jag vill helt enkelt lämna tillbaka den: och tog mina pengar och åkte hem. 395679[/snapback] Det var i stortt sätt det jag tänkte göra med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.