Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Skärmen blinkar MBP!


-CIKURA-

Rekommendera Poster

Min MacBook Pro skärmen blinkar ibland lite svagt, alltså ljusstyrka ändras självt utan att man är ens i närheten av dator, vad beror det på? är det nån som har stött på samma problem?

Borde man ringa till apple eller?

 

Uppskattar alla typ av svar !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Ja, ring apple med en gång. Eller kanske imorrn, när det inte är söndag.

 

Om ljusstyrkan ändras utan att du rör datorn, och det inte är en mjukvarugrej, så skulle det kunna röra sig om glapp i invertern som ger ström åt skärmens ljuskälla. Kräver givetvis reparation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är så jävla less på alla dessa fel mbps, köpte den i februari och fick skicka tillbaks för att den var föööör varm och att bateriet var kas! Sen var det massa strul innan de hämtade dator fas jag blev lovad att det skulle ta max 5 dagar och tiden bara ran iväg och jag kunde inte planera nånting under 4 veckor! Sen fick jag tillbaks dator utan att apple hade gjort nån reparation av den för att reparationscentret sa att det inte går att fixa värmen på dom här datorer. Jao så missade man massa jobb under en månad och nu är det den här jävla skärmen som strular och tydligen så ska man skicka tillbaks den igen!! -_--_--_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Är så jävla less på alla dessa fel mbps, köpte den i februari och fick skicka tillbaks för att den var föööör varm och att bateriet var kas! Sen var det massa strul innan de hämtade dator fas jag blev lovad att det skulle ta max 5 dagar och tiden bara ran iväg och jag kunde inte planera nånting under 4 veckor! Sen fick jag tillbaks dator utan att apple hade gjort nån reparation av den för att reparationscentret sa att det inte går att fixa värmen på dom här datorer. Jao så missade man massa jobb under en månad och nu är det den här jävla skärmen som strular och tydligen så ska man skicka tillbaks den igen!!  -_-  -_-  -_-

374450[/snapback]

 

Fan vad jävligt. :(:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...