Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synthehol, snart verklighet?


ClCdCm

Rekommendera Poster

Tänk om man kunde lära sig att vara glad och trevlig UTAN EN MASSA SKIT I KROPPEN! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tricket är att få fram en blandning som ger de goda effekterna – som avslappning och sällskaplighet – men inte de negativa som aggressivitet, illamående och koordinationsproblem som orsakar så mycket elände, säger Dr David Nutt på universitetet i Bristol till tidningen New Scientist.

Sådana droger finns ju redan. Men det är förbjudet att röka i Sverige. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
Sådana droger finns ju redan. Men det är förbjudet att röka i Sverige. :ermm:

373296[/snapback]

Tänkte på samma sak...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men rökandet i sig är inte hälsosamt. Ett extrakt i flytande form kanske vore lämpligare då. Annars håller jag med. Det jag sett av det är bra mycket mer positivt än alkoholens verkningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Trots allt är det ju ändå upp till var o en att göra vad man vill med sitt liv, självklart så länge man inte medvetet skadar nån annan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk om man kunde lära sig att vara glad och trevlig UTAN EN MASSA SKIT I KROPPEN! :angry:

373274[/snapback]

Det har jag inga som helst problem med! Det går alldeles utmärkt att bli "hög" på naturlig väg.

Man kan t.ex hoppa Bungy Jump, som ger rätt ordentliga adrenalinkickar, och vissa typer av meditation fungerar rätt bra också. Ingen flummig mysticism, utan bara vanlig djup avslappning till skön musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots allt är det ju ändå upp till var o en att göra vad man vill med sitt liv, självklart så länge man inte medvetet skadar nån annan.

373373[/snapback]

Så det är okej att skada andra så länge det är omedvetet? Då är rattfylleri rätt okej i så fall, eftersom många inte är vid sina sinnens fulla bruk, när de kör rattfulla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
Så det är okej att skada andra så länge det är omedvetet? Då är rattfylleri rätt okej i så fall, eftersom många inte är vid sina sinnens fulla bruk, när de kör rattfulla.

373447[/snapback]

Det var ju inte vad jag menade o det tror jag att du förstår.

 

Undanber mig vidare freudiansk diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...