Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Photoshop CS2


Gäst Herobix

Rekommendera Poster

Gäst Herobix

Finns photoshop CS2 till intel? för just nu har jag till PowerPC, känns lite irriterande att köra på det när man vet att man kan få programet att köra mycket finnare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adobe har sagt att CS3 inte kommer förrän till våren 2007, men det kan ju komma tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kvartal 2 2007 har de ju sagt.....alltså ett tag kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte orkar vänta på att Adobe Photoshop CS3 ska komma ut så kan du ju alltid installera GIMP så länge, som är ett gratisalternativ.

 

Länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns photoshop CS2 till intel? för just nu har jag till PowerPC, känns lite irriterande att köra på det när man vet att man kan få programet att köra mycket finnare

371687[/snapback]

 

 

Denna fråga tycks komma hela tiden om o om igen. Jag har en intel iMac 20" med 2 gb ram. Photoshop CS2 funkar helt tillfredsställande via Rosetta. Mina raw foton jag bearbetar är 8 eller 16 mb stora och inte en enda gång har jag blivit irriterad ännu.

 

Jag hade på jobbet en dual-core 2.5GHz PowerPC G5 med 6,5 gb ram och jämfört med den härligheten är iMacen inte lika fin. Men funkar helt tillfredställande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Herobix
Denna fråga tycks komma hela tiden om o om igen. Jag har en intel iMac 20" med 2 gb ram. Photoshop CS2 funkar helt tillfredsställande via Rosetta. Mina raw foton jag bearbetar är 8 eller 16 mb stora och inte en enda gång har jag blivit irriterad ännu.

 

Jag hade på jobbet en dual-core 2.5GHz PowerPC G5 med 6,5 gb ram och jämfört med den härligheten är iMacen inte lika fin. Men funkar helt tillfredställande.

372209[/snapback]

 

jo, har 2 gb ram, men ändå, den skulle kunna jobba mycker mer effektivare om den var gjort för intel ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Herobix
Om du inte orkar vänta på att Adobe Photoshop CS3 ska komma ut så kan du ju alltid installera GIMP så länge, som är ett gratisalternativ.

 

Länk

371986[/snapback]

 

 

jag nöjer mig med CS 2 än så länge, det funkar ;) till och med bättre än på en PC :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...