Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Arkivera meddelanden


Mizhou

Rekommendera Poster

I min kontrollpanel finns en funktion för att arkivera privata meddelanden till och från andra medlemmar på forumet. När jag klickar på den så står det "39 meddelanden har skickats till din e-post-adress", men jag får inget mail, och jag har skrivit in min riktiga adress. För att vara säker på att det inte var något strul med någon mailserver, så testade jag att ändra till ett annat mailkonto också, men inte heller det fungerar. Jag valde att få dessa meddelanden i HTML-format.

 

Min Inbox börjar bli full med privata meddelanden, och jag vill gärna arkivera dessa så att jag kan frigöra utrymmet för fler meddelanden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag postar en bild av meddelandet jag får upp också, som har stigit till 40 stycken nu:

post-238-1152455119.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

no(s)witch
Jag får inga "meddelande för svar på inlägg" heller trots att jag kryssat i det...

371387[/snapback]

 

Har försökt använda funktionen förut, men den verkade bara funka nångång ibland.

Samma med "glömt lösenord". Trots att meddelandet påstod att ett mail hade skickats till mej, kom det aldrig något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon ansvarig webmaster på MW läser detta i veckan som kommer, så vore det roligt om det gick att åtgärda på något sätt. Jag vill ha möjligheten att spara allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst iMatte
Om någon ansvarig webmaster på MW läser detta i veckan som kommer, så vore det roligt om det gick att åtgärda på något sätt. Jag vill ha möjligheten att spara allt.

371390[/snapback]

 

Glöm det! Epostfunktioner har inte fungerat på över ett år - det finns en särskild tråd om det och folk har (med all rätt) klagat på detta. Själv blev jag riktigt irriterad när jag fattade att de annonser jag svarat på och aldrig fick nåt svar tillbaka - det beror på att annonsören aldrig får nåt mail.

 

Forumledningen är mycket väl medvetna om detta problem, men väljer att strunta i det. Enligt min mening borde man i alla fall ta bort alla knappar som lurar folk att funktionerna finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har länge undrat detta. Får aldrig något meddelande om nya inlägg heller. På 99mac funkar det perfekt. En annan irriterande sak gäller just annonserna. Om man vill uppdatera dem måste man skapa en ny annons. Får ändra min annons nu när jag fick veta att köparna inte kan e-posta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...