Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

konvertera realplayer


thulesius9

Rekommendera Poster

thulesius9

Jo det var så att när jag slog på min dator fanns det plötsligt utan någon som hellst anledning hela säsong 1 av american dad på min dator. :P:P

 

Skämt och sido. Jag har massa filmfiler i formatet .avi.rmvb

Dessa går endast att spela med realplayer. Jag undrar vilket program ska jag använda för att konvertera dom här till ett vlc lr quicktime vänligt format ( divx/3vix mpg2 skitsamma bara det spelar i frontrow med lite plugins)

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thulesius9

det hjälpte inte mig med realplayer.. jag vill ju inte betala för ett program som ja ska använda till saker jag inte betalat för:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det hjälpte inte mig med realplayer..  jag vill ju inte betala för ett program som ja ska använda till saker jag inte betalat för:P

371277[/snapback]

Daniel Slagle mycket kunnig på video-området. Skriver han att det inte finns gratis-program så finns det inte.

 

Så det är bara att betala eller låta bli att konvertera. ;)^_^:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thulesius9

okej.. men jag tycker man borde kunna göra så här..

 

at man spelar upp videon i realplayer.. sedan borde det finnas ett program som "kapar" allting på skärmen. och sedan sparar det i en "normalt" filyp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

at man spelar upp videon i realplayer.. sedan borde det finnas ett program som "kapar" allting på skärmen. och sedan sparar det i en "normalt" filyp

371300[/snapback]

Javisst, det stod längst ner på sidan. Det heter Snapz Pro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...