Jump to content
Just nu i M3-nätverket

SoccyPowa signing in

SoccyPowa

Recommended Posts

Ja jäklar, nu har jag så slutligen fått mig en mac och har haft den i en och en halv dag. Ja jäklar så grön man är, här jobbar man hela dagarna med Windows och administrerar det och så skaffar man sig en mac och är härligt bakom flötet.

I alla fall blev det en macbook en fin vit av "mellanmodellen" den är jäklars så fin. Det är som sagt min första mac och den har jag varit på jakt efter sedan i december någon gång då jag insåg att den bärbara datorn skulle bli en dator utan windows. Det känns helt rätt.

Annars så har jag under mina 27 års levnad fått mig en rejäl dos av Microsoft och windows. Någon gång när Powerbooken som jag tror kallades Wallstreet var på modet skojade jag och en kompis om att vi skulle skaffa oss varsin mac, mest för att det var så nedrans ovanligt. Så blev det inte, dock kan jag säga att till mitt stora förtret lyckas dock min kompis ovetande om min plan ändock skaffa sig en mac i typ december, tur att man inte har läggning för avundsjuka, hahaha.

Nej men nu är jag en glad mac-ägare och kommer nog att ställa riktigt dumma frågor till att börja med. Bara en sådan sak som att kopiera över musiken från pezen till macen satt en på prov, men jag har lärt mig kringla+c och kringla+v nu så att.

Kul...kul...kul!!! :w00t: Det är inte alla som fixar nästan 1000 inlägg i ett Macforum och inte har en.

Nej men nu är jag en glad mac-ägare och kommer nog att ställa riktigt dumma frågor till att börja med. Bara en sådan sak som att kopiera över musiken från pezen till macen satt en på prov, men jag har lärt mig kringla+c och kringla+v nu så att.

370600[/snapback]

Först och främst vill jag hälsa dig välkommen som nybliven Mac-ägare.

Det finns inga dumma frågor, så fråga på. Det är ju det bästa sättet att lära sig nya saker.

Du har förhoppningsvis känt dig välkommen ett tag redan så jag säger välkommen till macen :D

Pocahontas

Välkommen in på den "rätta" vägen :ThumbsUp:

Välkommen in på den "rätta" vägen  :ThumbsUp:

370675[/snapback]

Tycker du att han ska gifta sig? :blink:

( Med anledning av att Poca har börjat sagan om ringen....) :whistling:

Pocahontas
:lol: Nu fick du allt till det :lol::lol::lol:

:lol: Nu fick du allt till det  :lol:  :lol:  :lol:

370683[/snapback]

Även en blind höna kan hitta ögonbindeln.... :whistling:

Fö heter det "I AM here"......

Besservissernisse :nerd:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...