Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Stat i staten

joppe2

Recommended Posts

Först och främst bör ni läsa igenom det här. Lite skumt?! Jag tycker det låter väldigt skumt, men min pappa har intervjuat denna person och påstås vara en smart och pålitlig man.

Så vad tror ni? Finns det en hemlig stat i staten som styr över Sverige?

Det känns som att jag borde skriva mer men aja.. Jag återkommer. :)

Carlisle_united

Sidan känns inte vidare seriös, samt min personliga åsikt är att om man hänger ut människor som enligt lagen inte gjort sig skyldig till det som påstås så är det bara fegt och oseriöst.

Stat som styr över sverige? konspirationsteorierna haglar den här veckan...

Jag tror det när det bevisas och inte när det påstås av ett bittert par.

Pocahontas

Det är nog så tyvärr, det är inte våra folkvalda som styr det här landet, och förhållandet är det samma i de flesta "demokratier".

Inte heller hjälper det att rösta fram en annan partigrupp, då blir det en annan maktfalang som styr i kulisserna.

Det är väl ingen som på fullt allvar tror att det är George W Bush som styr USA, eller ens konventet. Nej det är mäktiga doldisar i bakgrunden...

Sidan känns inte vidare seriös, samt min personliga åsikt är att om man hänger ut människor som enligt lagen inte gjort sig skyldig till det som påstås så är det bara fegt och oseriöst.

Stat som styr över sverige? konspirationsteorierna haglar den här veckan...

Jag tror det när det bevisas och inte när det påstås av ett bittert par.

370482[/snapback]

Min pappa har som sagt träffat denna person och han var hur seriös som helst.

jag har även skivor med ljudupptagningar och dylikt. Har dock inte hunnit sätta mig in i det ännu.

Kan nog tänka mig att det är seriöst, sett några såna fall på nyheterna där bankerna vägrar betala tillbaka företag/folks pengar, men detta orkar jag inte läsa igenom, kan ingen återge i korthet vem som skulle va den där staten i staten?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...