Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nya moderatorer


DZV

Behöver vi nya moderatorer?  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Behöver vi nya moderatorer?

    • Ja, det behöver vi
      31
    • Nej, det behövs inte
      17


Rekommendera Poster

  • 3 weeks later...
  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Härligt att det kommer att finnas ett par aktiva moderatorer. Men de är fortfarande för få och risken är att de blir utbrända. En väl beprövad regel är att minst 1/1000 medlemmar (inaktiva inräknade) bör vara en aktiv moderator om det ska fungera i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill blygsamt informera alla medlemmar att jag åtagit mig uppdraget som Moderator.

Andreas Leijon skickade mig sitt godkännande och jag känner mig hedrad.

 

Det första jag gjorde idag var att justera en felstavad rubrik (födelsedagstråden)  :)

Förhoppningsvis blir inte mitt uppdrag så svårt, ni sköter er alldeles förträffligt.  :ThumbsUp:

379590[/snapback]

Ett förslag från min sida är att moderatorer får en egen "logga" eller "moderatortext" (exv. Pocahontas = Forumveteran & moderator) så man som medlem ser vem som är vem.

 

Underlättar i det hela om allt syns så klart som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja kunna moderera smileyanvändningen. Ofta används fel smiley och många gånger ingen alls.... :oroligoledsen: Så kan det ju inte få fortsätta. :byrakrat:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja kunna moderera smileyanvändningen. Ofta används fel smiley och många gånger ingen alls.... :oroligoledsen:  Så kan det ju inte få fortsätta.  :byrakrat:

389146[/snapback]

:fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...