Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bästa handdatorn?


carlsson

Rekommendera Poster

Jag har kört med Palm OS och Treo ända sedan Newton dog ut. Allting har fungerat helt okej, men nu känner jag att jag behöver nåt nytt...

Min Treo 650 hänger sig minst en gång i veckan, antagligen beroende på att jag har ett antal tredjepartsprogram, men jag orkar inte mecka med att ta reda på vad det är för fel. Jag behöver dessutom programmen, så då blir det som det blir.

 

Har sneglat på HP's iPaq, men Windows Mobile gränssnittet gör att jag får mässlingen... Vad finns det för alternativ? Kravet är att det är ett qwerty-tangentbord liknande det på Treon/iPaqen, och att den ska funka med Mac naturligtvis.

 

Förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte testat Treo men kört med Palm i väldigt många år. Nu står jag och vacklar mellan att fortsätta med Palm + "dum" telefon eller att kombinera allt i en Smartphone.

 

Treo 650 har jag funderat på, men egentligen vill jag ha 3G för snabbare e-mail och surf.

 

Jag har också funderat på m600 och p990 från SE, men min känsla är att jag byter ner mig vad gäller kalenderfunktioner, adressbok etc. Palm är helt enkelt bra på den punkten.

 

Så frågan kvarstår: Köra vidare med min Tungsten T3 + en telefon eller byta koncept helt och hållet.

 

Du sa också att du har program som trasslar men att du behöver dem. Det är väl ett skäl att försöka gå till botten med problemet om du nu är beroende av de programmen?

 

-Bosse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...