Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Expressens partitest!


Balooba

Rekommendera Poster

Visste inte att jag var folkpartist, men här finns det svart på vitt!

Och att det lurar en kommunist inom mig??? :cry:

Upp till bevis och visa var ni står!!

post-1862-1151931114.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thulesius9

kd blev jag.. men folkpartiet var inte långt ifrån

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här vare jämt utefter hela linjen men mest KD!? och MP! :o

post-363-1151933412.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thulesius9

det gäller ju att vara källkritisk.. asså detta var ju bara några frågor.. ett val handlar om alla frågor..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

var är repet och en bra krok...

 

post-113-1151936379.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bidde faktiskt ungefär som förväntat. Jag känner mig ju mest som en grön mittenväljare.

 

exprval8lh.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Visste jag ju redan:

post-493-1151937350.png

 

och... Mac!

post-493-1151937361_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst iMatte

Tja, då har jag förnedrat mig och besökt Expressens webbsite för första gången - bara för Baloobas skull. Det känns ungefär som om man tagit en tur till Malmskillnadsgatan för att kolla in läget på prostitutionsfronten... :P

 

Testet? Helt värdelöst, inte ens kul. Frågorna har ju inte ens med partiernas enfaldiga och grunda frågeställningar att göra. Vill jag att de hushållsnära tjänsterna ska bli billigare? Tja, varför inte? Men vill jag att de som tjänar mycket ska få skatterabatt när de vill ha städare och barnskötare? Nej, knappast! Vill jag att moderaterna ska lyckas med sin kampanj att slå in en kil i den svenska lönemodellen och skapa en nisch för riktigt lågavlönade yrken och därmed öppna upp för minimilöner och ett större gap mellan fattiga och rika i Sverige med amerikansk modell som förebild? Nej, knappast och det är det frågan egentligen handlar om - inte om jag vill att hushållsnära tjänster ska bli billigare. Men vad ska man vänta sig av Sexpressen, annat än dumheter?

 

Testet? Ja, för Baloobas skull ska jag offentliggöra resultatet:

 

V 66%- S 44%- Mp 61%- C 25%- Fp 12% - M 12%- Kd 33%

 

Inte så tokigt ändå, men detser juilla ut att man är 12%-ig moderat och folkpartist. ;) Trots allt så är testresultatet helt galet - jag röstar ju inte alls. Läs mer här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blått och vackert:

post-1328-1151939255_thumb.png

Känns j-ligt skönt att jag kom ner i så lite som 7% på det enda riksdagsparti som kan tänka sig våld som politisk metod.

Men det var väl delvis för att jag taktikröstade på frågan om Nato-medlemskap. :whistling:

 

Så lite som 7% för ett parti har väl ingen fått tidigare, så det bör vara ett svårslaget rekord. B)

 

Märkliga frågor minsann. Vad sägs om den om man vill ha oförändrade nivåer i A-kassan?

Om man svarar nej, vill man då ha sänkta - som borgarna - eller höjda - som kommunisternas parti? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, då har jag förnedrat mig och besökt Expressens webbsite för första gången - bara för Baloobas skull.

 

 

Testet? Ja, för Baloobas skull ska jag offentliggöra resultatet:

 

 

 

 

Jag blir gripen över denna (nästintill) kärleksförklaring..... :cry::w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

iMatte kanske vill följa med Balooba till Danmark i husvagnen :whistling::whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var är repet och en bra krok...

post-113-1151936379.jpg

368767[/snapback]

Det är väl med Folkpartiet som med Enköping - Sveriges närmaste stad:

 

Många befinner sig ganska nära, men få är verkligen där och ännu färre vill vara det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat:

vp 33 %

s 33 %

mp 39 %

c 49 %

fp 50 %

m 53 %

kd 32 %

 

Well, det får väl bli moderaterna då... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg

Moderat.. Men bara till 45 %...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittade inget test på den sidan. :ermm:

368858[/snapback]

 

 

Haru ingen scrollmus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det gäller ju att vara källkritisk.. asså detta var ju bara några frågor.. ett val handlar om alla frågor..

368758[/snapback]

 

Nepp, i år går vi till val på enbart dessa frågor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade hela sidan två ggr. Hittade inget test, bara en massa frågor.

368862[/snapback]

post-1862-1151946252_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, då har jag förnedrat mig och besökt Expressens webbsite för första gången - bara för Baloobas skull. Det känns ungefär som om man tagit en tur till Malmskillnadsgatan för att kolla in läget på prostitutionsfronten...  :P

 

Testet? Helt värdelöst, inte ens kul. Frågorna har ju inte ens med partiernas enfaldiga och grunda frågeställningar att göra. Vill jag att de hushållsnära tjänsterna ska bli billigare? Tja, varför inte? Men vill jag att de som tjänar mycket ska få skatterabatt när de vill ha städare och barnskötare? Nej, knappast! Vill jag att moderaterna ska lyckas med sin kampanj att slå in en kil i den svenska lönemodellen och skapa en nisch för riktigt lågavlönade yrken och därmed öppna upp för minimilöner och ett större gap mellan fattiga och rika i Sverige med amerikansk modell som förebild? Nej, knappast och det är det frågan egentligen handlar om - inte om jag vill att hushållsnära tjänster ska bli billigare. Men vad ska man vänta sig av Sexpressen, annat än dumheter?

 

Testet? Ja, för Baloobas skull ska jag offentliggöra resultatet:

 

V 66%- S 44%- Mp 61%- C 25%- Fp 12% - M 12%- Kd 33%

 

Inte så tokigt ändå, men detser juilla ut att man är 12%-ig moderat och folkpartist.  ;) Trots allt så är testresultatet helt galet - jag röstar ju inte alls. Läs mer här

368783[/snapback]

 

Jag blir rörd till tårar! iMatte, det där var det finaste nån har gjort för mig nångång! You saved my day!

 

Sen vet jag ju förstås inte hur det är att kolla prostitutionsfronten på Malmskillnadsgatan, du kanske kan berätta? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Det blev som jag misstänkte, men man var ju tvungen att svara, även om svaret inte var helt korrekt. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...