Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Musen låser sig


rectum

Rekommendera Poster

Min mus slutar fungera när skärmsläckaren varit igång ett tag. Får dra ur sladden och stoppa i den igen....

 

Nån som stött på det tidigare?

 

//H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mus slutar fungera när skärmsläckaren varit igång ett tag. Får dra ur sladden och stoppa i den igen....

 

Nån som stött på det tidigare?

 

//H

367665[/snapback]

 

rectum och mus och in och ut? Är det en allvarligt ställd fråga eller bara lek med ord? :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe...nejdå det är en allvarligt ställd fråga....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Hade det varit en trådlös mus, typ Bluetooth kunde jag sagt att jag har liknande problem med mitt trådlösa Apple tangentbord, tar några sekunder på sig att "vakna", rätt irriterande, men en mus med kabel borde inte uppföra dig så..

 

Vilket fabrikat är det på musen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mus slutar fungera när skärmsläckaren varit igång ett tag. Får dra ur sladden och stoppa i den igen....

367665[/snapback]

Om det är en tredjepartsmus, så kolla om det finns en nyare version av drivrutiner för den, om den nu inte kör på Apples egna drivrutiner förstås.

 

En del möss, som t.ex Logitech, har egna drivisar för att man ska kunna konfigurera om alla knapparna på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är originalmusen som kom med datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev om mina liknande problem i en annan tråd för ett tag sedan. Jag har haft problem efter vila då jag också måste dra ut och sätta in igen. Jag har använt flera olika tvåknapparsmöss, men mest Microsoft IntelliMouse optical. Det är någon drivis som inte fungerar antar jag. Eller någonbugg i Mac OS. Hur som helst borde dom fixa det snart; jag har haft problemet i flera år på flera olika macar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...