Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nya bilder på Leopard


NisseO

Rekommendera Poster

Skärmdumparna på Leopard, som kom nyligen visade sig vara fejkade. Nu görs ett nytt försök att ge en glimt av det kommande OS:et i form av en video.

 

Fejk eller inte, tabbarna (inte misstagen) i Finder tycks vara en viktig feature i Leopard.

Är det verkligen det bästa som finns att visa upp? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man nu verkligen sitter framför en pre-release av 10.5 så hoppas jag verkligen att det finns mer intressanta saker att visa up än en tab funktion i findern och i övrigt ett identiskt gränssnitt...

 

Visserligen kan det kanske vara positivt att inte behöva lägga pengar på en uppgradering i höst isåfall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det verkligen det bästa som finns att visa upp? :ermm:

366573[/snapback]

För att besvara din fråga med det jag kan: Nej!

Det kommer mycket annat skojigt i Leopard, men jag kan inte skriva om det på forumet, eftersom jag då skulle bryta mot det avtal om tystnadsplikt som jag har.

 

Jag tvivlar starkt på att denna film skulle vara äkta, eftersom det är ytterst få personer som har fått se något av Leopard än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att besvara din fråga med det jag kan: Nej!

Det kommer mycket annat skojigt i Leopard, men jag kan inte skriva om det på forumet, eftersom jag då skulle bryta mot det avtal om tystnadsplikt som jag har.

 

Jag tvivlar starkt på att denna film skulle vara äkta, eftersom det är ytterst få personer som har fått se något av Leopard än så länge.

366582[/snapback]

Jo, jag förstår det. Men filmen är ju bara så j-a lam om man tänker på att PathFinder har haft tabbar ett bra tag. Jag har kört det länge, men är inte ens intresserad av att använda tabbarna där.

 

Filmen verkar vara mest show-off från någon som vill säga "Titta vad jag har!" Alla vet väl att det finns pre-releaser där ute, och filmen säger inte så mycket om vad Leopard kommer att innehålla, om filmen nu ens skulle vara äkta.

 

Men rykten är alltid kul. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att besvara din fråga med det jag kan: Nej!

Det kommer mycket annat skojigt i Leopard, men jag kan inte skriva om det på forumet, eftersom jag då skulle bryta mot det avtal om tystnadsplikt som jag har.

 

Jag tvivlar starkt på att denna film skulle vara äkta, eftersom det är ytterst få personer som har fått se något av Leopard än så länge.

366582[/snapback]

 

Daniel har du tillgång till 10.5 pre-releasen? (Frågar inte efter den, bara undrar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag har inte tillgång till den, men kommer att få den strax efter WWDC. Det är inte många alls som fått se den ens. Det är bara ett fåtal personer på de stora programvaruföretagen, såsom Adobe, MS och några till som fått se den innan WWDC. Alla andra utvecklare får vänta till i mitten av augusti.

 

Leopard kommer att visas för alla utvecklare på WWDC, och allmänheten kommer förmodligen också att kunna se det, eftersom Steve Jobs keynote brukar läggas upp på nätet. Vi utvecklare kommer däremot att få den hemskickad, strax efter WWDC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ta och skicka den till mig efter att du installerat :D.

 

Tror faktist att filmen är fejkad, på ett eller annat sätt. Det går att göra allt med filmredigering, så ni vet :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mjo precis men så får man ju palla det oxå :P en hackad tiger kanske ;D

 

men iofs... han visar sitt Finder i nårra sekunder o öppnar tabb sen WOHOO TITTA JAG HAR LEOPARDEN asså mjo tack visst! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...