Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MP3-spelarens dagar räknade?


Pocahontas

Rekommendera Poster

Det är helt logiskt. Det handlar bara om lite teknikutveckling så är vi där. Det finns ingen anledning att springa runt med en mp3-spelare och en telefon. Den blir mer och mer integrerad med foto, tv och dator. Vem vet vad vi har i handen om 5 år redan............... hopppas den kan brygga kaffe också....! :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För min del vore det mycket bättre om det fanns en telefonfunktion i min ipod och inte tvärtom. Jag tycker bara att det är tröttsamt att bli avbruten i mitt musiklyssnande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det  är helt logiskt. Det handlar bara om lite teknikutveckling så är vi där. Det finns ingen anledning att springa runt med en mp3-spelare och en telefon. Den blir mer och mer integrerad med foto, tv och dator. Vem vet vad vi har i handen om 5 år redan............... hopppas den kan brygga kaffe också....! :w00t:

366398[/snapback]

 

iKaffe eller... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror dock inte att MP3-spelarna kommer vara helt borta om ett par år. Mobiltillverkarna har så mycket annat att proppa i en mobiltelefon, att deras funktioner aldrig blir helt perfekt. Ett företag som skapar MP3-spelare har bara en sak att tänka på. Så ser jag det i princip ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att MP3-spelaren/iPoden har en framtid, den kommer inte försvinna de närmaste åren. Dock så tror jag att den kommer få ändra form till att bli mer utav en mediaspelare (vilket jag hoppas iPoden kommer utvecklas mer till) att t.ex integreras i bilen osv. B)

 

Annars om det nu blir så att MP3-spelare blir ute om 4-5år till fördel för inbyggda MP3-enheter i mobiltelefoner så hoppas jag att Apple vågar sig in på den marknaden på något sätt och revolutionerar den så som de gjorde med den tidiga MP3-marknaden, för jag anser att MP3-spelarna i mobiltelefonerna idag har flera brister. :ermm:

 

 

Den som lever får se. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mister_Mustard

Jag håller redan på att avveckla mitt mp3-spelare till förmån för AAC och lossless :D

 

För min del vore det mycket bättre om det fanns en telefonfunktion i min ipod och inte tvärtom. Jag tycker bara att det är tröttsamt att bli avbruten i mitt musiklyssnande.

366500[/snapback]

 

Vem skulle köpa en iPod-telefon som det inte gick att ringa till? Eller visst, en massa Apple-nördar säkerligen men knappast ens så många av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att MP3-spelaren/iPoden har en framtid, den kommer inte försvinna de närmaste åren. Dock så tror jag att den kommer få ändra form till att bli mer utav en mediaspelare (vilket jag hoppas iPoden kommer utvecklas mer till) att t.ex integreras i bilen osv.  B)

366975[/snapback]

Det finns redan ett tillbehör så att man kan integrera den i bilen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg
Jag håller redan på att avveckla mitt mp3-spelare till förmån för AAC och lossless :D

Vem skulle köpa en iPod-telefon som det inte gick att ringa till? Eller visst, en massa Apple-nördar säkerligen men knappast ens så många av dem.

367497[/snapback]

ÅÅÅH!

En ipod MED telefon i!

Som en smartphone fast ipod! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...