Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mac OS X 10.4.7 snart här


Rickard Eriksson

Rekommendera Poster

Har uppdateringen kommit än??? sitter på jobbet nu så kan inte avgöra själv  ^_^ ...

364757[/snapback]

 

 

Nu sover de i USA...

När det kommer något brukar det vara efter kl 22

Förvänta dig inget jättestort, mest buggfixar..som du inte ser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Nej, men den borde dyka upp närsomhelst, i kväll eller i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara den gör min mac och operativet friskare (gladare) så blir jag bara glad ^_^...

även om det är osynliga för mig så tror jag mac: en kommer på ett eller annat sätt att vara mye bättre än att den skulle vara utan uppdateringen :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bjoernowitsch

Är det så att det här OS X 10.4.7 bara är avsett för Intel-Macapärer som jag inte har fått det än? Det fanns inte med i systemuppdateringarna i dag, i alla fall. Hur som helst, så får det väl komma när det kommer. Jag har ändå andra saker att tänka på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Är det så att det här OS X 10.4.7 bara är avsett för Intel-Macapärer som jag inte har fått det än? Det fanns inte med i systemuppdateringarna i dag, i alla fall. Hur som helst, så får det väl komma när det kommer. Jag har ändå andra saker att tänka på.

364940[/snapback]

 

10.4.7 finns inte än. Inte GM-släppt iaf. Detta är bara en ryktestråd.

 

Fast enligt Appleinsider bör den komma närsomhelst.

http://www.appleinsider.com/article.php?id=1821

http://www.macrumors.com/pages/2006/05/20060531122255.shtml

 

Kommer att finnas för både Powerpc och intel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så otåliga ni är, uppdateringar brukar inte vara något märkvärdigt, ge er till tåls några timmar.. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Jag vill ha en uppdatering av iSync!!!! så jag äntligen kan synca min M600 med macen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Så otåliga ni är, uppdateringar brukar inte vara något märkvärdigt, ge er till tåls några timmar.. :whistling:

364974[/snapback]

 

Precis. Händer ju inget. Det enda är att man tappar sin uptime. Min är precis 3 timmar just nu. :whistling::whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

star-affinity
Testa kringla-L då markeras hela fältet oavsett var på sidan du är.

356123[/snapback]

Mycket bra tips som jag själv brukar säga till folk!

Fungerar även i andra webbläsare än Safari.

 

Om man ändå ska börja skriva på tangentbordet så kan man lika bra trycka kringla-L innan istället för att styra och klicka med musen innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar väntan bli seg. Kommer nog inte idag heller:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar väntan bli seg. Kommer nog inte idag heller:)

365102[/snapback]

 

Vill du har mer klös eller? :lol:

 

 

tigirl21.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm... jag lider ^_^ ... måste gå sova... jobb igen klockan 7... Weeeee!

Tycker den där flickan ser läskig ut... (tänker på klorna)... inte bra om hon blir hetsig :ph34r: ... inte lust att bli pålägg än :( ... *håller sig undan* :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får man automatiskt upp en fråga om man vill uppdatera precis som fallet är vid t.ex uppdateringar i iphoto o.dyl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får man automatiskt upp en fråga om man vill uppdatera precis som fallet är vid t.ex uppdateringar i iphoto o.dyl?

365181[/snapback]

Japp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp
får man automatiskt upp en fråga om man vill uppdatera precis som fallet är vid t.ex uppdateringar i iphoto o.dyl?

365181[/snapback]

 

Eventuellt kan du behöva kryssa i "leta efter uppdateringar" i systeminställningar->programuppdatering

 

post-7816-1151410422.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag väntat så länge att jag tröttnat. Kommer ju inte vara roligt längre när uppdateringen väl kommer :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Nu har jag väntat så länge att jag tröttnat. Kommer ju inte vara roligt längre när uppdateringen väl kommer :P

365372[/snapback]

 

Precis.

"Jaaaaa uppdateringen är här!" *installerar* *startar om* "Cool!" ... 5 minuter... "Fan vad tråkigt, allt är som förr." ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis.

"Jaaaaa uppdateringen är här!" *installerar* *startar om* "Cool!" ... 5 minuter... "Fan vad tråkigt, allt är som förr."  ^_^

365377[/snapback]

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att väntan är den roligaste delen ^_^... precis som när man beställer något... man får koncentrations problem ^_^... och när den kommer blir det som ni säger... thats it! what now?... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp

Det har hänt tidigare att det har varit andra saker än bara buggfixar.Vi får hoppas på det... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10.4.7 UTE NU!

 

39.8MB för min del (PPC).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

64,9 mb för min intel iMac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var det... Iofs ser det faktiskt fint ut med 10.4.7... en siffra som klär 6:an... kommer 10.4.8 snart? ^^... har det någonsin hänt att det kommer uppdateringar efter en x.x.9???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
10.4.7 UTE NU!

 

39.8MB för min del (PPC).

365576[/snapback]

 

39,8 MB här med för G4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
det var det... Iofs ser det faktiskt fint ut med 10.4.7... en siffra som klär 6:an... kommer 10.4.8 snart? ^^... har det någonsin hänt att det kommer uppdateringar efter en x.x.9???

365612[/snapback]

 

10.0.4

10.1.5

10.2.8

10.3.9

 

Detta är de senaste versionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...