Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

PR-kupp: Spray skänker dig bredband


Rickard Eriksson

Rekommendera Poster

Rickard Eriksson

PR-kupp: Spray skänker dig bredband

 

Spray agerar aggressivt på bredbandsmarknaden med sitt senaste drag; de bjuder på startavgift, sex månader och trådlöst modem.

 

>> Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spray är endera riktiga lögnare!!

 

för ett år sedan drygt så band jag ett avtal som innebar att jag betalar 99kr/mån om jag inte surfar hos dem, och surfade jag skulle jag betala högst 349kr max.. frid o fröjd i 3-4 månader, men nu i dagarna märkte jag att jag under den senaste tiden (mer än 6 mån) har blivit avdragen 349kr! så vadåda tänker ni.. jo, problemet är att jag har inte nyttjat abbonemanget i den grad de påstår! de 4 första dagarna tyder på att jag har tankat hem 50gb med datafiler, vilket inte är sant!! jag har de senaste 6 månaderna varit inloggad bara två gånger per månad då jag inte bott på den orten abbonemanget är knytet på, men specifikationerna tyder på att jag är inne mer än en gång per dag!!! jag röt åt dem i telefon.. men de säger bara ; men enligt specifikationerna..... skit i det.. de verkar inte alls värna om sina kunder!!

 

så.. no more spray!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tommyjonsson

Vad jag undrar mest är varför macworld gör smygreklam för Spray? Det kommer ju ofta specialerbjudanden om olika internetleveranser. Jag kan inte se vad det är som är så speciellt med just detta?

 

T

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Skulle aldrig teckna avtal med ett sånt bluffbolag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade spray "gratis" bredband förut. Det funkade bra och med tanke på det strul jag just nu har med bredbandsbolaget..................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...