sim Posted September 25, 2003 Share Posted September 25, 2003 Hade köpt en Kensigton usb resemus till min titanium, där kontakten sätts i datorn som en antenn. Efter lite brysk testbehandling av en kompis, sprack plasten runt usb-fästet, vilket gjorde musen obrukbar. Det hade väll gått 2-3 månader sen jag beställde den. Och jag hade inga paper eller kvitton kvar. Eller lust att ens försöka förklara hur det gått till. Så jag trodde det var kört och att jag skull få leka med superlim i återupplivningsförsök av den döda musen. På stockholmsmässan hade Dustin av en händelse en monter där en Kensigton säljare stod Han sa att han hade hört talas om ett sådant liknande fall, 2 minuters snack med honom gjorde mig hoppfullare. Väl hemkommen följde jag hans råd. Lyfte på luren och ringde Dustin. På mitt namn fick det fram när jag hade köpt den och vart jag höll hus. Först ville de ge mig pengarna tillbaka, men jag ville ju ha en fungerande mus (jag gillar verkligen den), och då sa det att eftersom den "inte kostade så mycket" och eftersom de redan hade min adress, så skickar de en ny kostnadsfritt direkt hem! Nu kanske nån tycker att det inte var nått speciellt med denna historia, och kanske jag är för branchskadad sen tidigare. Men efter att ha tvingats kontakta supporter och heldesk på levererade men ickesåfungerande hård & mjukvaror tidigare, så var detta det absolut bästa erfarenhet jag har haft med försäljningsorganisationer. Hela ärendet tog totalt mindre tid än vad det tog för mig att skriva ihop denna erfarenhet här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted September 25, 2003 Share Posted September 25, 2003 Jag har handlat mycket utav Dustin stort som smått, och jag har aldrig blivit besviken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.