Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vilken mobil leder här?


pjorgensen

Vad har du för mobil (märke)?  

179 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad har du för mobil (märke)?

    • Nokia
      28
    • Sony Ericsson
      122
    • Motorola
      3
    • Samsung
      6
    • LG
      5
    • Siemens
      4
    • Sharp
      1
    • Sagem
      1
    • Qtek
      4
    • Philips
      0
    • Ericsson
      2
    • Sony
      3


Rekommendera Poster

Fråga två, varför finns ingen enkel på-och-av knapp för BT på datorn? Varför hålla på att parkoppla och avkoppla etc varje gång och ändå står BT-stickan och blinkar fast man kopplat bort, om man en gång kopplat ihop enheterna borde de komma ihåg det så man bara behöver klicka på koppla upp el nåt… el är jag ute och simmar?

442877[/snapback]

När du har parkopplat datorn med din mobil ska du aldrig behöva göra det igen. Du kan ha missat någon inställning i mobilen, som t ex. alltid tillåter din dator att ansluta till din mobil.

 

Om du vill komma åt filerna på din mobil klickar du på BT-ikonen i menyraden -> Bläddra på enhet... -> Sedan väljer du din mobil i menyn Voila! Sen är det bara att leta runt efter bilder, filmer eller musik. Vet att det oftast inte är så logiskt uppbyggt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar
Promenadseger för SE ser det ut som, kan undras om det att den har pratat bäst med Macen spelar in?

 

Men det verkar som dom flesta är nöjda med sitt val.

 

Förutom jag då, skall lämna in min lur 1 mån  gammal, är nöjd i stort fixar dom till problemen är jag jättenöjd igen.

344097[/snapback]

Det är nog ingen mer vetenskap bakom mer än att svenskar köper svenskt och amerikaner amerikanskt och fransmän franskt. Sådan statistik säger precis noll om en produkt. Man får kolla världens köpstatistik för att få en helhetsbild.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du har parkopplat datorn med din mobil ska du aldrig behöva göra det igen. Du kan ha missat någon inställning i mobilen, som t ex. alltid tillåter din dator att ansluta till din mobil.

 

Om du vill komma åt filerna på din mobil klickar du på BT-ikonen i menyraden -> Bläddra på enhet... -> Sedan väljer du din mobil i menyn Voila! Sen är det bara att leta runt efter bilder, filmer eller musik. Vet att det oftast inte är så logiskt uppbyggt.

443058[/snapback]

Tack för hjälp, ska kolla det första mer, men det andra stycket är det så exakt jag gjort, bara att filsystemet jag då ser inte alls liknar mobilens (på engelska istf svenska och flera mappar) och bilderna som ligger i bildmappen finns inte alls… och det är rätt mobil jag surfar på, inte ngn annans. :)

 

Ps, kan jag ta ur stickan och slippa parkoppla igen om man gjort allt rätt eller förutsätter det att stickan sitter i hela tiden?

 

(ursäkta att det blev lite mycket ot, trodde det bara skulle bli en liten passus fr början)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...