Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

OS X 10.2.8 släppt


Pocahontas

Rekommendera Poster

kan svära på att finder-fönster resizar typ dubbelt så kvickt nu med 10.2.8.

Håller med. Dessutom har jag återfått den vita bakgrunden på docken som jag tog bort med något program jag hittade en dag. Har försökt fixa det själv men liksom inte lyckats. Om man högerklickar på en programikon verkar det ha tillkommit en grej där som liksom ska visa t.ex. vilka dokument har uppe i programmet. Är det nytt eller är jag förvirrad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<klipp>Dessutom har jag återfått den vita bakgrunden på docken som jag tog bort med något program jag hittade en dag. Har försökt fixa det själv men liksom inte lyckats.</klipp>

Haxiet ClearDock fixar det, den kräver APE, bägge från Unsanity. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är inte heller säker på vad som är nytt, safari påstår fortfarande att den är version 1.0 (v85), men nog tycker jag att typsnitten ser skarpare ut än förut. och tja, det är svårt att vara säker men vissa sidor känns som om dom laddar snabbare också.

Mja, står det verkligen 10.2.8 under "Om den här datorn" i applemenu? ;) tror knappast att den uppdaterar webläsaren olika på olika datorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror knappast att den uppdaterar webläsaren olika på olika datorer.

Uppdateraren innehåller bland annat:

 

Applications

-Safari

-Utilities

•Airport Admin Utility

•Airport Setup Assistant

•Bluetooth File Exchange

•Bluetooth Serial Utility

•Bluetooth Setup Assistant

•Key Caps

 

Library

-Documentation

•Help

-Airport Help

-Fonts

•Chalkboard.ttf

-Internet Plug-Ins

•flashplayer.xpt

•Shockwave Flash NP-PPC

-mach_kernel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Applications

  -Safari

  -Utilities

  •Airport Admin Utility

  •Airport Setup Assistant

  •Bluetooth File Exchange

  •Bluetooth Serial Utility

  •Bluetooth Setup Assistant

  •Key Caps

 

Library

  -Documentation

  •Help

    -Airport Help

  -Fonts

  •Chalkboard.ttf

  -Internet Plug-Ins

  •flashplayer.xpt

  •Shockwave Flash NP-PPC

  -mach_kernel

Vad duktig du är som kan lista vad den uppdaterar...faktum kvarstår; den uppdaterar inte webläsaren olika på olika datorer. Ojoj kunskapsnivån hos vissa macanvändare är förskräckligt låg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad duktig du är som kan lista vad den uppdaterar...faktum kvarstår; den uppdaterar inte webläsaren olika på olika datorer. Ojoj kunskapsnivån hos vissa macanvändare är förskräckligt låg...

Nej, den uppdaterar WebCore som flera webläsare använder sig av, dessutom uppdaterar den Safari som de flesta använder. Min eventuella kunskapsnivå kanske vi kan lämna där hän.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...