Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tadaa!


Justitia

Rekommendera Poster

  • Svars 728
  • Created
  • Senaste svar
Hon ville ju ha många sidor...... :w00t:  :w00t:  :w00t:

320563[/snapback]

 

Haha... Så sant som det är sagt... :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å nu hjälper jag henne att uppfylla sin önskan....................... :whistling::whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tree, jag ser dig allt... Skulle inte du gå? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tree, jag ser dig allt... Skulle inte du gå?  ^_^

320612[/snapback]

Jo, men jag stod nog som aktiv ett tag till. Men nu fick ja lite tid över, nästan klar att dra mig hemmifrån, men tågett går inte förrän vid 4. Ska bara äta lite innan också, samt diska....bäst jag skyndar mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men jag stod nog som aktiv ett tag till. Men nu fick ja lite tid över, nästan klar att dra mig hemmifrån, men tågett går inte förrän vid 4. Ska bara äta lite innan också, samt diska....bäst jag skyndar mig

320640[/snapback]

 

Oj... Bråttom, bråttom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojojojoj, här har ni haft roligt utan mig ser jag... :D Härligt! Jag tänkte bara titta in en snabbis innan jag drar ut på tapas- och drinkrunda med tjejgänget. Jag får läsa igenom och försöka komma ikapp imorgon. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Gillar Din kostym skarpt! (Ska Du sy upp en ny till nästa version av OS?  ^_^ )

320029[/snapback]

Det behövs inte, har ju kvar kostymen från Jaguar tiden, och Leopard och Jaguar är ju ganska så snarlika ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojojojoj, här har ni haft roligt utan mig ser jag...  :D Härligt! Jag tänkte bara titta in en snabbis innan jag drar ut på tapas- och drinkrunda med tjejgänget. Jag får läsa igenom och försöka komma ikapp imorgon.  :whistling:

320789[/snapback]

 

Oj, tapas, drinkar och tjejer på samma kväll. Du är lycklig du. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det behövs inte, har ju kvar kostymen från Jaguar tiden, och Leopard och Jaguar är ju ganska så snarlika ;)

320792[/snapback]

 

 

Tyvärr damen har rätt. Tigrar är randiga. Leoparder är prickiga, uppdatera kostymen till OS 10.5. Annars anmäler vi dig för falsk varudekleration. Med andra ord du har inget val... :whistling::DB)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr damen har rätt. Tigrar är randiga. Leoparder är prickiga, uppdatera kostymen till OS 10.5. Annars anmäler vi dig för falsk varudekleration. Med andra ord du har inget val...  :whistling:  :D  B)

320808[/snapback]

Läste du mitt svar nu ordentligt?

Kör med min Jaguarkostym sedan B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste du mitt svar nu ordentligt?

Kör med min Jaguarkostym sedan B)

320809[/snapback]

 

Ja jag läste ditt svar. Försökte bara att påverka dig att uppdatera kostymen till nästa OS, men det verkar inte att lyckas. Du gör som du vill ändå... B);)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag läste ditt svar. Försökte bara att påverka dig att uppdatera kostymen till nästa OS, men det verkar inte att lyckas. Du gör som du vill ändå...  B)  ;)

320822[/snapback]

Oki jag ska väll försöka fixa en Leopardkostym då :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki jag ska väll försöka fixa en Leopardkostym då :rolleyes:

320824[/snapback]

 

VEM vad det som fixade din fina gåbortkostym.................? ;):whistling::w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han narras! Men troligen inte medvetet.

 

Var är min kudde? heter på (riktig) latin: Quo est cervical meum?

 

Det där verkar vara en riktigt sk-tsida med skojlatin. Exempelvis:

 

Me canem ille virum morderbit. betyder inte Min hund bet den mannen.

utan Han som tillhör männen ska bita mig som är en hund.

Min hund bet den mannen. blir på god latin Canis meus illum virem mordebat.

 

Och så där går det på i vartenda exempel.

 

Obs! Jag skojar inte med översättningen. Det blir verkligen så, förutom att det heter mordebit.

Ledsen att glida från ämnet i din presentationstråd, men det här väcker både besserwissern och petimetern i mig. Dessutom började du ju med lite språk vård, Justitia. ;)

 

God natt på er.

320377[/snapback]

 

Wow, jag är imponerad! Önskar jag kunde sådär mycket latin. Även om det är ett "dött" språk, så vore det ganska kul att kunna lite mer, men en sak i taget - jag håller mig till spanska verb för tillfället... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen å hoppas du kommer att trivas. Lite intressant att se att så fort en medlem av det ena könet skriver en presentation så smäller det bara till så är tråden lång som riksväg :P

Behöver du support så är nog det här forumet det bästa sättet att få det snabbt.

320393[/snapback]

 

Tjenahej och tack för välkomnandet!

Ja, det e nog inga problem att få experthjälp här, men av vad jag läst verkar det inte vara svårare för killar att få hjälp än tjejer, även om tjejerna kanske får fler inlägg i sina presentationstrådar... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hola Justitia! Come esta?

Bienvenidas a Forum!

320395[/snapback]

 

iHola!

Estoy bien, gracias, y tú? Hablas espanol?

(Hm, jag ser att jag måste ta mig tid att kolla var man hittar de spanska bokstäverna och uppochnervända frågetecknena på tangentbordet....)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen förresten Justitia... Detta forum är lätt att älska, svårt att lämna...  :wub:  Hoppas du kommer att trivas, här kan man få svar på allt från de mest komplicerade datafrågorna till de minst komplicerade levnadsfrågorna...  :D

320480[/snapback]

 

Tackar!

Ja, det verkar vara ett härligt gäng som huserar här. Lär väl bli att man tittar in, även om man inte behöver hjälp... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är man borta en liten stund och vips så brakar det till i en tråd!! :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:  Hej Justitia! Som fd företagare så ryser jag när jag läser namnet...... :lol:  Jag har aldrig haft den minsta prick iofs, men man känner trycket...................... :ph34r:  ;) 

 

Spanien, säger du..... vi har en annan forumdeltagare där nämeligen herr Kronér. Han sitter där och skriver manus för brinnande livet och jagar artister till höstkanten. Inte ser du honom, kanske...........? :rolleyes:

 

Det här med juridik är svårförståeligt för en vanlig människa. När mor min startade firma så gick mina föräldrar till en advokat och rådgjorde hur de skulle göra med släktgården. Han skrev några formuleringar och gården skrevs över på oss barn. Då för 20 år sedan kostade arvodet 5.000:- och jag minns hur föräldraskapet skrek rätt ut när räkningen kom..... :lol:  Tyvärr gick hon i kk pga att den andra delägaren begick brottsliga handlingar...... fogden tänkte ta huset, men pga någon formulering som vi fortfarande inte förstår i den handling han skrev räddades släktgården..... HURRA för jurister! ( I alla fall den gången........ :whistling:  )

 

Väkommen hit!! Det glömde jag i hastigheten. Undrar om inte jag är sist i grattisledet.... :P Fö tycker jag att du ska göra som jag, ta ett självorträtt till avatar!! :w00t:

320490[/snapback]

 

Hejhej!

Själv tycker jag inte alls att man bör rysa när man hör namnet Justitia, det är ju rättvisans gudinna; blind, för att alla ska vara lika inför lagen och med vågskålar för att väga bevisen samt med svärdet för att skipa rättvisa. Det är bara skurkar som bör darra.... :ph34r::D

 

Ja, jag läste att Kronér håller till här i krokarna, sett honom har jag dock inte gjort, ännu.

 

Vilken story, ja HURRA för juristen den gången (hade inte varit lika skoj om han missat någon detalj som visat sig viktig... Jag tycker det är lite läskigt att vara jurist på det sättet. Missar man något kan det få oanade konsekvenser... :ermm:

 

Vaddå, tycker att jag ska ta ett självporträtt som avatar? det är ju det jag har! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, Daniela brukar vara ute och smyga i vi tjejers trådar... (skum formulering, ber om ursäkt :P) Hon kollar säkert upp konkurrensen...  ;)

 

Stackars Justitia när hon kommer tillbax och ska sitta och läsa igenom allt OT...  :blushing:

320547[/snapback]

 

-Stackars? Jag har ganska kul nu när jag läser allt. Synd att jag inte var online och kunde delta i roligheterna... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen så här sen omsides från mig! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å nu hjälper jag henne att uppfylla sin önskan....................... :whistling:  :whistling:

320605[/snapback]

 

-En sån gentleman!! :kissing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...