Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tadaa!


Justitia

Rekommendera Poster

  • Svars 728
  • Created
  • Senaste svar
#101.

Natti!

320349[/snapback]

 

Ja, det är verkligen dags... - Sov så gott!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror du narras...  :ermm:

320328[/snapback]

 

Han narras! Men troligen inte medvetet.

 

Var är min kudde? heter på (riktig) latin: Quo est cervical meum?

 

Det där verkar vara en riktigt sk-tsida med skojlatin. Exempelvis:

 

Me canem ille virum morderbit. betyder inte Min hund bet den mannen.

utan Han som tillhör männen ska bita mig som är en hund.

Min hund bet den mannen. blir på god latin Canis meus illum virem mordebat.

 

Och så där går det på i vartenda exempel.

 

Obs! Jag skojar inte med översättningen. Det blir verkligen så, förutom att det heter mordebit.

Ledsen att glida från ämnet i din presentationstråd, men det här väcker både besserwissern och petimetern i mig. Dessutom började du ju med lite språk vård, Justitia. ;)

 

God natt på er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han narras! Men troligen inte medvetet.

 

Var är min kudde? heter på (riktig) latin: Quo est cervical meum?

 

Det där verkar vara en riktigt sk-tsida med skojlatin. Exempelvis:

 

Me canem ille virum morderbit. betyder inte Min hund bet den mannen.

utan Han som tillhör männen ska bita mig som är en hund.

Min hund bet den mannen. blir på god latin Canis meus illum virem mordebat.

 

Och så där går det på i vartenda exempel.

 

Obs! Jag skojar inte med översättningen. Det blir verkligen så, förutom att det heter mordebit.

Ledsen att glida från ämnet i din presentationstråd, men det här väcker både besserwissern och petimetern i mig. Dessutom började du ju med lite språk vård, Justitia. ;)

 

God natt på er.

320377[/snapback]

ska jag vara ärlig är jag inte förvånad -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen å hoppas du kommer att trivas. Lite intressant att se att så fort en medlem av det ena könet skriver en presentation så smäller det bara till så är tråden lång som riksväg :P

Behöver du support så är nog det här forumet det bästa sättet att få det snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hola Justitia! Come esta?

Bienvenidas a Forum!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej o tack! Låter tryggt att jag inte behöver förlita mig på spansk support...min spanska är inte ens i närheten av flytande än så länge  :whistling:

 

Nämen, att jag missat dig när du varit så nära....hm, vi får nog snacka med den där ödet-killen, han verkar ha sovit på jobbet  :P  Well, i rättvisans namn får vi väl erkänna att Fuerteventura inte direkt är nästgårds... Benalmádena däremot är bara 20 minuter bort (m bil). I maj kan ni nog vara säkra på ordentligt med sol -packa solkräm och badbrallor!  :)

320178[/snapback]

 

 

Här kan du se lite bilder om du vill:

 

Bilder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen å hoppas du kommer att trivas. Lite intressant att se att så fort en medlem av det ena könet skriver en presentation så smäller det bara till så är tråden lång som riksväg :P

Behöver du support så är nog det här forumet det bästa sättet att få det snabbt.

320393[/snapback]

Vi flytta ju från världens längsta tråd, och hamna här istället. Jag har en teori om att många inlägg i presentationstråden beror på vilken tid man gör tråden, och om man är online och svarar konstant när det är som mest livat här. har man väl kommit upp i någon sida, går det sedan av bara farten. Bra exempel på det är väll fias tråd ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi flytta ju från världens längsta tråd, och hamna här istället.  Jag har en teori om att många inlägg i presentationstråden beror på vilken tid man gör tråden, och om man är online och svarar konstant när det är som mest livat här. har man väl kommit upp i någon sida, går det sedan av bara farten. Bra exempel på det är väll fias tråd ^_^

320471[/snapback]

 

Hmm, tror att du har en good point där, tree... Fast tror det hjälper om man är en lagom söt flicka i sina bästa år?! :whistling: Men det räcker inte att bara vara tjej, skriver man inte så dör tråden ut... Ett bra exempel på det är väl Ellys tråd (eller tar jag fel? :unsure: )...

 

Men jag älskar detta forum :wub: och alla underbara här :kissing: , och passar samtidigt på att inbjuda er att hälsa på hemma i min tråd ibland oxå... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen förresten Justitia... Detta forum är lätt att älska, svårt att lämna... :wub: Hoppas du kommer att trivas, här kan man få svar på allt från de mest komplicerade datafrågorna till de minst komplicerade levnadsfrågorna... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, tror att du har en good point där, tree... Fast tror det hjälper om man är en lagom söt flicka i sina bästa år?!  :whistling: Men det räcker inte att bara vara tjej, skriver man inte så dör tråden ut... Ett bra exempel på det är väl Ellys tråd (eller tar jag fel?  :unsure:  )...

320478[/snapback]

En sak är säkert, det skadar åtmsntone inte att va tjej :lol:

 

Det här inlägget är för övrigt bra exempel på vad jag menar, det har inget med den här tråden att göra alls egentligen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak är säkert, det skadar åtmsntone inte att va tjej :lol:

 

Det här inlägget är för övrigt bra exempel på vad jag menar, det har inget med den här tråden att göra alls egentligen ;)

320481[/snapback]

 

Fast vilken tjej beror det på? Mig eller henne? :angry:<_<;)

 

Edit: Det du... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är man borta en liten stund och vips så brakar det till i en tråd!! :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t: Hej Justitia! Som fd företagare så ryser jag när jag läser namnet...... :lol: Jag har aldrig haft den minsta prick iofs, men man känner trycket...................... :ph34r:;)

 

Spanien, säger du..... vi har en annan forumdeltagare där nämeligen herr Kronér. Han sitter där och skriver manus för brinnande livet och jagar artister till höstkanten. Inte ser du honom, kanske...........? :rolleyes:

 

Det här med juridik är svårförståeligt för en vanlig människa. När mor min startade firma så gick mina föräldrar till en advokat och rådgjorde hur de skulle göra med släktgården. Han skrev några formuleringar och gården skrevs över på oss barn. Då för 20 år sedan kostade arvodet 5.000:- och jag minns hur föräldraskapet skrek rätt ut när räkningen kom..... :lol: Tyvärr gick hon i kk pga att den andra delägaren begick brottsliga handlingar...... fogden tänkte ta huset, men pga någon formulering som vi fortfarande inte förstår i den handling han skrev räddades släktgården..... HURRA för jurister! ( I alla fall den gången........ :whistling: )

 

Väkommen hit!! Det glömde jag i hastigheten. Undrar om inte jag är sist i grattisledet.... :P Fö tycker jag att du ska göra som jag, ta ett självorträtt till avatar!! :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast vilken tjej beror det på? Mig eller henne?  :angry:  <_<  ;)

 

Edit: Det du... :P

320483[/snapback]

Dig i din tråd naturligtvis, och justitia i den här. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dig i din tråd naturligtvis, och justitia i den här.  B)

320512[/snapback]

 

Diplomatisk, ooo, så diplomatisk... :P Men då föreslår jag att du tittar in i min tråd då... ;):whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var jag inte där nyss? Bäst jag kollar för säkerhets skull

320525[/snapback]

 

Även om din blotta närvaro är fullkomligt breathtaking, så är ett litet avtryck ännu mer önskat... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När långa presentationstrådar är på tapeten. Daniela verkar va här och smyga, utan att skriva något.

tadaa.tiff

 

Hon får kanske skriva en FAQ hur man får lång presentationstråd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När långa presentationstrådar är på tapeten. Daniela verkar va här och smyga, utan att skriva något.

tadaa.tiff

 

Hon får kanske skriva en FAQ hur man får lång presentationstråd?

320542[/snapback]

 

Ja, Daniela brukar vara ute och smyga i vi tjejers trådar... (skum formulering, ber om ursäkt :P) Hon kollar säkert upp konkurrensen... ;)

 

Stackars Justitia när hon kommer tillbax och ska sitta och läsa igenom allt OT... :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, Daniela brukar vara ute och smyga i vi tjejers trådar... (skum formulering, ber om ursäkt :P) Hon kollar säkert upp konkurrensen...  ;)

320547[/snapback]

hon förfinar nog bara tekniken att få folk att skriva i sin tråd :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stackars Justitia när hon kommer tillbax och ska sitta och läsa igenom allt OT...  :blushing:

320547[/snapback]

Sånt kan livet va ibland -_- hoppas hon inte tar illa upp för vi skriver lite här :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sånt kan livet va ibland  -_- hoppas hon inte tar illa upp för vi skriver lite här :shifty:

320555[/snapback]

 

Om man inte gillar OT får man nästan byta forum... :lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hon förfinar nog bara tekniken att få folk att skriva i sin tråd :D

320551[/snapback]

 

Mmm, säkert...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon ville ju ha många sidor...... :w00t::w00t::w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...