Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tadaa!


Justitia

Rekommendera Poster

Ja, krisen märks nog mer här än i Sverige. Många tomma lokaler, hög arbetslöshet etc. Själv har jag en del jobb, men när man är nyöppnad får man ju räkna med att det tar ett tag innan det tar fart. Dessutom är det som väntat ganska lugnt nu under sommaren. Tur i oturen eftersom jag då har lite mer tid att lägga på annat som behöver skötas i ett nyöppnat företag.

jag med flera håller tummarna för dig och ditt företag och le i kapp med solen hela semestern :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 728
  • Created
  • Senaste svar
Blir mer och mer sugen på att åka utomlands. Spanien känns som ett intressant resmål. Men när jag fick höra om de där myggorna som ger "dödsinfluensa" så blev jag lite skraj. Vad jag förstått så är det nog mest i Thailand dessa finns, men att de förekommer även på andra ställen. Känner du till nåt om detta?

skall man behövas oroa sig för myggor också <_<

 

här pratas det mest om fästingar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag med flera håller tummarna för dig och ditt företag och le i kapp med solen hela semestern :)

Tack Ronny, va snällt sagt! Hoppas du också har en bra sommar och får många barn i dina schack-grupper till hösten! :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Ronny, va snällt sagt! Hoppas du också har en bra sommar och får många barn i dina schack-grupper till hösten! :kramis:

tack det värmer mig när du säger så

 

jag brukar ju skriva hur det går....

så jag hoppas på en nytändning

fjolårs kullen tröttnade rätt så fort

så det blev lätt tråkigt på jobbet då man satt sysslolös redan i slutet på våren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...