marcusbabe Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Jag köpte apples videoadapter och ska nu koppla minin till min "tjocktv 28""med endast scartingångar. Jag testade med mini>adapter>kompositutgången>scart>tv och det funkade bra. Sedan skulle jag testa det "bättre" s-videoalternativet: mini>adapter>s-video utgången>scart>tv men det blev bara en svart ruta i tvn och jag provade alla sorters av kanaler som finns...vad är problemet?!... marcus :m Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjg Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Gammal teve klara ej s-video. kan detta vara kruxet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
iapple Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Har du testat båda scartingångarna det brukar endast vara den ena som stödjer s-video. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusbabe Posted April 4, 2006 Author Share Posted April 4, 2006 ska prova... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.