Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nokia 6280 och iSync


DanneBoy83

Rekommendera Poster

I och med den nya versionen av iSync som medföljer som en del av 10.4.6 så stödjer iSync äntligen 6280, och då även andra Series 40 mobiler från Nokia antar jag. Vilken kanonuppdatering!" Det bästa som hänt i Mac OS X på länge alltså.

 

Så ni som har en 6280 kan nu äntligen synka, och ni som har andra Series 40 mobiler kan väl också testa och komma med kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I och med den nya versionen av iSync som medföljer som en del av 10.4.6 så stödjer iSync äntligen 6280, och då även andra Series 40 mobiler från Nokia antar jag. Vilken kanonuppdatering!" Det bästa som hänt i Mac OS X på länge alltså.

 

Så ni som har en 6280 kan nu äntligen synka, och ni som har andra Series 40 mobiler kan väl också testa och komma med kommentarer.

317646[/snapback]

 

Provade nu iSync för första gången och det enda som fördes över till adressboken på datorn var två stycken kontakter! Borde inte alla överföras eller måste jag ställa in på nokian var kontakterna ska vara typ minne eller sim?!

 

marcus :m

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6230i funkar inte...även om iSync numera känner till telefonen. Har provat på tre Macar. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Om jag syncar min Nokia 6280 med MacOS, syncas kalender, mail, kontakter, bilder och filmer då? Kan jag också ladda över musik? (har 2 gb i mobilen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...