Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

ibook, två minnesplatser?


azteckz

Rekommendera Poster

hej, har ibooken två minnesplatser? för jag kan få ett minne billigt, o vill gärna veta om det finns plats med ett minne till, jag har 512 nu, kan få 512 till isf, men då behöver jag installera de själv, tivvlar på att jag klarar av det asså...några tips?

 

mvh,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej iBook har bara en minnesplats och ett fast minne

 

 

Det är den enklaste sak i världen att montera.

 

Vilken iBook har du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej iBook har bara en minnesplats och ett fast minne

Det är den enklaste sak i världen att montera.

 

Vilken iBook har du?

316331[/snapback]

jag har den nya ibooken som släpptes i slutet av juni, ser i instruktionsboken att det inte är så krånligt, några få steg, ungefär som att snäppa en i en vanlig pc-burk typ...

jag har bara 512 i minne, om det är på logikkortet som det står i instruktionsboken borde detta betyda isf att jag har plats för en 512:a?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst har du det om det bara står att du har 512 MB. Är det rätt minne du har fått nys om?

post-113-1143999091.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet inte, han ringde o frågade mig om jag ville ha minne, kunde inte besvara, jag kollar efter nu så det ska gå att installera och det verkar juh inte vara så klurigt och tekniskt sett så finns det juh utrymme..va ska man betala för ett minne? 512 mb var de.hade helst sett ett större minne asså..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macoteket tar

 

post-113-1144000943.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja igen, minnet är: MPB-G412 512P (princeton)

512 MB, jag skulle få det för 300 hundra..va tycks? köpa de? mhm, nya kostade juh 600 på länken ovan..mm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Siffrorna du skriver säger mig inget. men motsvarar de som jag visar på bilden så, antal pin mm så ok

 

 

SO-DIMM, mycket viktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...