Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple är 30 år nu!


MacAlex

Rekommendera Poster

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar
Förlåt om jag spårar ur men är det där verkligen ett strykjärn- jag trodde det var en spamrobot som hette så :unsure:

315757[/snapback]

I Ron, You Jane. Uh-uh.-- :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ingen idé att vänta på att Apple ska släppa någon produkt idag. Det tog nästan två månader mellan Intel iMacen och MacBook Pro till att dom släppte Intel MacMini. Och två månader senare är slutet på april eller i maj. Så om cirka en månad får vi se något nytt från Apple kanske. När det är ett event eller mässa eller något liknande. Det är bara att krypa i ide och vakna upp när nästa event är på gång... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har det blivit nu då.

 

sitter med avtryckarn på en beställning annars ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm jag tänkte att jag skulle köpa det som dom erbjöd nu till 30årsdagen och om det inte kom nått så skulle jag köpa en iPod.. men nu känns det som att man kanske skulle vänta någon månad till nått nytt kommer så man inte blir snuvad på en uppdatering

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm jag tänkte att jag skulle köpa det som dom erbjöd nu till 30årsdagen och om det inte kom nått så skulle jag köpa en iPod.. men nu känns det som att man kanske skulle vänta någon månad till nått nytt kommer så man inte blir snuvad på en uppdatering

315772[/snapback]

 

Klok tanke... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

artopaakkonen

Jag blev ledsen :(

 

Kanske på kvällen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaaa jag tror att dom lurar oss att det inte kommer något. Så senare på kvällen kommer det en massa roligt nytt! Dom skulle aldrig svika oss Apple Fans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp

De kanske inte har några produkter att visa upp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

artopaakkonen
De kanske inte har några produkter att visa upp?

315798[/snapback]

 

 

:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De kanske inte har några produkter att visa upp?

315798[/snapback]

 

Jo! Tror du att ett företag som har så lojala fans på sin 30 årsdag när det också lovats att några coola produkter kommer då att dom skulle hitta på det? NEJ! Om 20 min är klockan 12 där. Då kanske det händer nåt kul. Det kommer hända idag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo! Tror du att ett företag som har så lojala fans på sin 30 årsdag när det också lovats att några coola produkter kommer då att dom skulle hitta på det? NEJ! Om 20 min är klockan 12 där. Då kanske det händer nåt kul. Det kommer hända idag!

315810[/snapback]

 

 

Ge upp! Det kommer ingenting idag!

Men det kommer nya dagar som dom kommer att släppa grejer! :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag nöjde mig med att ladda ner en ny widget... det fick bli Apples present

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde ett litet kollage med sånt som troligen snart kommer tas bort!

Titta och njut:

315755[/snapback]

Alltså, jag fattar inte.. Du har gått in på svenska Apple Store och tagit bilder på nästan samtliga produkter Apple säljer och laggt till lite text på engelska, placerat "th" UNDER 30 och dessutom stavat fel på "anniversary". Vad menar du?? :blink:

 

Jag tror inte ett skit kommer hända. Ganska trist. Ett företag som Apple borde verkligen fira sin tjugotioårsdag... : :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg
Alltså, jag fattar inte.. Du har gått in på svenska Apple Store och tagit bilder på nästan samtliga produkter Apple säljer och laggt till lite text på engelska, placerat "th" UNDER 30 och dessutom stavat fel på "anniversary". Vad menar du?? :blink:

 

Jag tror inte ett skit kommer hända. Ganska trist. Ett företag som Apple borde verkligen fira sin tjugotioårsdag... : :ermm:

315877[/snapback]

För det första:

Jag är tretton och kan inte stava det ordet! :(

För det andra:

Jag klantade mig och tog bilderna från svenska apple store...

För det tredje:

Jag glömde skriva th efter 30.. Det skulle bli: 30th så jag fick försöka klämma in det där under...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

artopaakkonen
Alltså, jag fattar inte.. Du har gått in på svenska Apple Store och tagit bilder på nästan samtliga produkter Apple säljer och laggt till lite text på engelska, placerat "th" UNDER 30 och dessutom stavat fel på "anniversary". Vad menar du?? :blink:

 

Jag tror inte ett skit kommer hända. Ganska trist. Ett företag som Apple borde verkligen fira sin tjugotioårsdag... : :ermm:

315877[/snapback]

 

 

30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan som är besviken? Iofs är det inte 2 April överallt i hela världen just nu men ändå. Fan dålig stil av Apple om dom håller på sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan som är besviken? Iofs är det inte 2 April överallt i hela världen just nu men ändå. Fan dålig stil av Apple om dom håller på sådär.

316025[/snapback]

 

Varför är det dåligt egentligen?? Har dom lovat eller sagt någonting om att dom SKA släppa någon produkt den 1:a April!? NEJ!!! Det är ju inte dåligt av Apple bara för att folk hoppas på något... Det är ju användarna som tycker/hoppats på att något skall släppas den 1:a April. Men såvitt jag vet så har Apple inte sagt ett knyst om att släppa något just den dageng. Dock så har väl Steve Jobs sagt att det kommer häftiga grejer i år eftersom Apple fyller 30 år!? Det är användarna som triggar upp det så mycket att dom blir besvikna när inget händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är det dåligt egentligen?? Har dom lovat eller sagt någonting om att dom SKA släppa någon produkt den 1:a April!? NEJ!!! Det är ju inte dåligt av Apple bara för att folk hoppas på något... Det är ju användarna som tycker/hoppats på att något skall släppas den 1:a April. Men såvitt jag vet så har Apple inte sagt ett knyst om att släppa något just den dageng. Dock så har väl Steve Jobs sagt att det kommer häftiga grejer i år eftersom Apple fyller 30 år!? Det är användarna som triggar upp det så mycket att dom blir besvikna när inget händer.

316060[/snapback]

 

Men om Apple fyller 30 år borde dom väl i alla fall ha en TÅRTA eller något på hemsidan som visar att dom fyller 30 år den dagen och firar. Jo han sa att dom fyller 30 år 1 April och att man ska vara beredd på nya coola produkter.

 

Också när Apple har så lojala fans som firade och grattade och inte får ett dugg tillbaka är ju lite dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg
Någon annan som är besviken? Iofs är det inte 2 April överallt i hela världen just nu men ändå. Fan dålig stil av Apple om dom håller på sådär.

316025[/snapback]

Kanske på måndag?

Brukar alltid födelsedagskalaset vara sammadag som födelsedagen?

Steve kanske också vill ha helg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

markuslagerwall
Men om Apple fyller 30 år borde dom väl i alla fall ha en TÅRTA eller något på hemsidan som visar att dom fyller 30 år den dagen och firar. Jo han sa att dom fyller 30 år 1 April och att man ska vara beredd på nya coola produkter.

 

Också när Apple har så lojala fans som firade och grattade och inte får ett dugg tillbaka är ju lite dumt.

316062[/snapback]

 

Apple, och alla andra företag, struntar fullständigt i "lojala fans".

Det är ett företag som finns för att generera pengar till ägarna.

 

Herregud, hur naiv kan man vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

artopaakkonen

Så besviken så. Dom borde skärpa sig :(

 

Vill man bli bäst så får man göra annorlunda :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk om de på måndag säjer att vi säljer databiten till Dell och ägnar oss åt enbart iPod och iTunes...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och sen förlorar Apple tvisten med Beatles' Apple-bolag och tvingas ge upp iTunes också :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg

Nooooooooooooooooo!

Då skulle jag gå och dö! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...