Pocahontas Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Ja tack, jag vill gärna installera den nya programvaran Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppino Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Ha HA Link to comment Share on other sites More sharing options...
arahael_swe Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Hemska tanke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KelloG Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Skona oss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bronkit Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Skojare där. Eller Men hallå, det går ju inte!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cicki Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 April april... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 BAHHH................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushedenstrom Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Ja tack, jag vill gärna installera den nya programvaran 315283[/snapback] Poca, du kilade väl inte ner till systemet i Nordstan efter GPs skämt? (Jag tror det var det som var skämtet iaf) Annars blir det billig öl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted April 1, 2006 Author Share Posted April 1, 2006 Poca, du kilade väl inte ner till systemet i Nordstan efter GPs skämt? (Jag tror det var det som var skämtet iaf) Annars blir det billig öl. 315397[/snapback] Nej den var ju rätt genomskinlig. Legitimera sig med deklaration var festligt förstås. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushedenstrom Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 Nej den var ju rätt genomskinlig. Legitimera sig med deklaration var festligt förstås. 315404[/snapback] Ja. Men när ett statligt företag försöker göra något konstruktivt vet vi att det är ett aprilskämt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.